Ik heb in mei dit jaar Katherina bezocht in een hotel in Rotterdam.
De reden dat ik nu pas de review schrijf is omdat ik toen heel tevreden was en nu na wat betere ervaringen een realistischer review kan schrijven.
Zij was voor mij de 2e DVP die ik bezocht. Haar borsten zijn echt een blikvanger en daar viel ik voor natuurlijk ;-)
Na vlot en duidelijk app- en videocontact kwam ik aan, helaas wel een poos vertraging van haar kant.
Het is een plaatje van een vrouw om te zien laat ik dat vooropstellen. En die borsten zijn, hoe nep ze ook zijn, echt sensationeel.
Maar in de kamer is er eigenlijk niet zo veel aan op het pijpen na, dit doet ze echt lekker met veel oogcontact en spuug.
Ze heeft ook echt een heerlijk mooi poesje dat moet gezegd worden.
Je merkt dat ze echt geld wilt verdienen (logisch ja). Maar voor mij is het samenspel echt belangrijker dan platte seks.
Ze is dan ook vrij terughoudend en het is al erg snel te hard/diep. Ze wilt gewoon op haar rug liggen en dat was het dan. Doet niet echt lekker mee.
Na een tijdje ben ik dan best verveeld.
Dit is wat ik er nu van vind na meerdere ervaringen hoe het ook kan zijn met DVP's. Destijds vond ik het een stuk leuker, zo'n mooie meid kom je al weinig tegen, laat staan dat je ermee in bed bezig bent. Maar het totaalplaatje was het voor mij niet.
Al met al wel een redelijke ervaring, maar teruggaan doe ik niet.