- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vrijdagavond laat liep ik in de Geleenstraat, ik was al een langere tijd niet bij Katerina geweest. Ze is te herkennen aan blond haar en blauwe ogen. Ze werkt al langer in de Geleenstraat en is vaak zowel overdag als 's avonds te vinden. Ik betaal altijd 100€ voor haar goede service, je krijgt echt een gfe!
Bij binnenkomst altijd leutermans een wasje geven, vervolgens op bed plaatsgenomen. Ze kwam heerlijk on top waarbij we elkaar gingen opgeilen, ook lekker liggen tz.
Na een poosje ging ze op haar rug liggen, heb haar kutje helemaal uitgelikt en daar werd ze zeiknat van haha! Rollen omgedraaid waarbij ik een heerlijke pz kreeg. Dat deed ze met diepe halen en lekker lang. Cd ging erom en zij on top begonnen. Wat is het een genot om een dame zo zien bezig te zijn. Staand doggy heb ik heerlijk zitten ketsen tegen die kont en kwam dan ook lekker klaar in haar kutje mc. Allebei nog zitten opfrissen en met drie kusjes afscheidgenomen.
Bij binnenkomst altijd leutermans een wasje geven, vervolgens op bed plaatsgenomen. Ze kwam heerlijk on top waarbij we elkaar gingen opgeilen, ook lekker liggen tz.
Na een poosje ging ze op haar rug liggen, heb haar kutje helemaal uitgelikt en daar werd ze zeiknat van haha! Rollen omgedraaid waarbij ik een heerlijke pz kreeg. Dat deed ze met diepe halen en lekker lang. Cd ging erom en zij on top begonnen. Wat is het een genot om een dame zo zien bezig te zijn. Staand doggy heb ik heerlijk zitten ketsen tegen die kont en kwam dan ook lekker klaar in haar kutje mc. Allebei nog zitten opfrissen en met drie kusjes afscheidgenomen.