Klopt. Vaak wel ja.
Maar ik hanteer de 100-120 euro voor een half uur grens zonder voorkennis regel.
Voor 100-120 was ik echt allang geweest, maar 150 voor 30 minuten vind ik te hoog. Dus heb ik 1 mening van een betrouwbare wandelaar nodig voordat ik er op af stap.
Je moet ergens je grens stellen. Vorig jaar was ik vaak de eerste die op Kate, Sally, Sisi, Julia etc afstapte, maar allemaal op basis van 100-120€ 1, 30 min. bezoekjes.
5 of 6 van de GK dames bezocht ik zo.
Maar vorige week liep ik door het
SKW en kostten de bezoekjes 50€. Dan vind ik 150€ voor een half uurtje zonder recensie vooraf gewoon te duur.
Want in het
SKW zie je de dame, is er een oog-contact click, geilt ze je al op....en ben je maar 5 tientjes kwijt.
Dat is 3 op 1 qua prijs en bij dames die ik alleen online zie weet ik nog helemaal niks.
Daarnaast zijn er 3 dames die ik voor 100 kan bezoeken die hier wonen waarvan ik weet dat ze me altijd bevallen. Ik schrijf niet iedere keer een recensie over ze want dan domineer je hun topic zo, maar voor 100 naar hun stappen is makkelijker dan voor 150 een nieuw iemand bezoeken waarvan je nog niks weet.
Neemt niet weg dat mijn zin in een te gekke nieuwe dame nu erg groot is, maar er is ook niet een enorme uitschieter.
Katerina, Dana en Maria spreken me allemaal wel aan. En Ania qua natuurlijke cup F.
Maar van Ania is er alleen een matige recensie, Dana reageert niet, Maria oogt mooi maar iets te basic lekker en bij Dana, Maria en Katerina wil ik dus 1 recensie lezen voordat ik 150-200€ er tegen aan knal.....
Dus als dat nog even zo duurt stap ik een dezer dagen toch weer bij een bekende binnen....en nou gaan de Wallen morgen ook nog open.