WHEM Katerina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5 is de prijsfoto! Mooie meid idd.

De boel lijkt weer op gang te komen.

Het lijkt me een natuurlijke C zoals ze zelf ook aangeeft, alleen op foto 5 drukt ze ze tegen elkaar aan.

Zit ze bij de Lola boeker? De pose van foto 7 suggereert dat.

Nee, zelfde booker als o.a. Mila (Scarlett Johansson).

Hoop niet dat dat de kamer is waar ze vertoeft, akelig zo'n 2x 1p-bed. Zorgt voor ongelukken 🤣

Laatst bewerkt:
Voor de grotere cup liefhebbers. Of zijn ze fake @knightrider 🤪

Fotootje 3 en 5, damn!
Wtfffff dit is echt een 😍. Vrijdag of zaterdag maar bezoeken. Jezus haar ogen 😍

In Oost-Europa ben je tiener tot je 30e ipv 20e. 😉

Denk dat ze A-level gewoon liever niet doet, 1x slikken is ook +100.
Dus alleen als je echt de portemonnee trekt.....

Klopt. Vaak wel ja.

Maar ik hanteer de 100-120 euro voor een half uur grens zonder voorkennis regel.

Voor 100-120 was ik echt allang geweest, maar 150 voor 30 minuten vind ik te hoog. Dus heb ik 1 mening van een betrouwbare wandelaar nodig voordat ik er op af stap.

Je moet ergens je grens stellen. Vorig jaar was ik vaak de eerste die op Kate, Sally, Sisi, Julia etc afstapte, maar allemaal op basis van 100-120€ voor 30 min. bezoekjes.
5 of 6 van de GK dames bezocht ik zo.

Maar vorige week liep ik door het SKW en kostten de bezoekjes 50€. Dan vind ik 150€ voor een half uurtje zonder recensie vooraf gewoon te duur.

Want in het SKW zie je de dame, is er een oog-contact click, geilt ze je al op....en ben je maar 5 tientjes kwijt.

Dat is 3 op 1 qua prijs en bij dames die ik alleen online zie weet ik nog helemaal niks.

Daarnaast zijn er 3 dames die ik voor 100 kan bezoeken die hier wonen waarvan ik weet dat ze me altijd bevallen. Ik schrijf niet iedere keer een recensie over ze want dan domineer je hun topic zo, maar voor 100 naar hun stappen is makkelijker dan voor 150 een nieuw iemand bezoeken waarvan je nog niks weet.
Neemt niet weg dat mijn zin in een te gekke nieuwe dame nu erg groot is, maar er is ook niet een enorme uitschieter.

Katerina, Dana en Maria spreken me allemaal wel aan. En Ania qua natuurlijke cup F.
Maar van Ania is er alleen een matige recensie, Dana reageert niet, Maria oogt mooi maar iets te basic lekker en bij Dana, Maria en Katerina wil ik dus 1 recensie lezen voordat ik 150-200€ er tegen aan knal.....

Dus als dat nog even zo duurt stap ik een dezer dagen toch weer bij een bekende binnen....en nou gaan de Wallen morgen ook nog open. ;)

Laatst bewerkt:
Klopt. Vaak wel ja.

Maar ik hanteer de 100-120 euro voor een half uur grens zonder voorkennis regel.

Voor 100-120 was ik echt allang geweest, maar 150 voor 30 minuten vind ik te hoog. Dus heb ik 1 mening van een betrouwbare wandelaar nodig voordat ik er op af stap.

Je moet ergens je grens stellen. Vorig jaar was ik vaak de eerste die op Kate, Sally, Sisi, Julia etc afstapte, maar allemaal op basis van 100-120€ 1, 30 min. bezoekjes.
5 of 6 van de GK dames bezocht ik zo.

Maar vorige week liep ik door het SKW en kostten de bezoekjes 50€. Dan vind ik 150€ voor een half uurtje zonder recensie vooraf gewoon te duur.

Want in het SKW zie je de dame, is er een oog-contact click, geilt ze je al op....en ben je maar 5 tientjes kwijt.

Dat is 3 op 1 qua prijs en bij dames die ik alleen online zie weet ik nog helemaal niks.

Daarnaast zijn er 3 dames die ik voor 100 kan bezoeken die hier wonen waarvan ik weet dat ze me altijd bevallen. Ik schrijf niet iedere keer een recensie over ze want dan domineer je hun topic zo, maar voor 100 naar hun stappen is makkelijker dan voor 150 een nieuw iemand bezoeken waarvan je nog niks weet.
Neemt niet weg dat mijn zin in een te gekke nieuwe dame nu erg groot is, maar er is ook niet een enorme uitschieter.

Katerina, Dana en Maria spreken me allemaal wel aan. En Ania qua natuurlijke cup F.
Maar van Ania is er alleen een matige recensie, Dana reageert niet, Maria oogt mooi maar iets te basic lekker en bij Dana, Maria en Katerina wil ik dus 1 recensie lezen voordat ik 150-200€ er tegen aan knal.....

Dus als dat nog even zo duurt stap ik een dezer dagen toch weer bij een bekende binnen....en nou gaan de Wallen morgen ook nog open. ;)
Je hebt groot gelijk! Alleen toch is er iets wat mij tegenhoudt bij deze dame "service A-level". Het is mij niet duidelijk wat hier precies mee wordt bedoeld.

Het stukje "extra" waar meer betaald voor moet worden, terwijl dat bij andere dames standaard is? Het stukje cif/cim is begrijpelijk..

Ik neig dan toch om Natalia morgen weer een bezoekje te brengen voor 2 uurtjes. I'm sorry 🙈.

Je hebt groot gelijk! Alleen toch is er iets wat mij tegenhoudt bij deze dame "service A-level". Het is mij niet duidelijk wat hier precies mee wordt bedoeld.

Het stukje "extra" waar meer betaald voor moet worden, terwijl dat bij andere dames standaard is? Het stukje cif/cim is begrijpelijk..

Ik neig dan toch om Natalia morgen weer een bezoekje te brengen voor 2 uurtjes. I'm sorry 🙈.
A-level is een nette benaming voor anale sex, met de A van Anaal.

Doet ze wel, maar voor 100€ meer. Dus ze is niet echt een fan ervan (wat ik begrijp).

@Investigabiles doe je ding hoor, maar Natalia is met 450€ voor 2 uur echt boven mijn aanvaardbare budget. Dan denk ik toch: Dat zijn 9 dames in het SKW en een 2e ronde zit er bij mij lang niet altijd in.
Dus dat is 1 op 9 dan.
En ze lijkt me supermooi qua gezicht/lijf, maar sili's en ik zullen nooit goed door 1 deur gaan.....daar had ik zelfs bij de ook al zo mooie en lieve Juliette (favorietje van mij en @Omdatikhetlekkervind) een probleempje mee.

@Investigabiles doe je ding hoor, maar Natalia is met 450€ voor 2 uur echt boven mijn aanvaardbare budget. Dan denk ik toch: Dat zijn 9 dames in het SKW en een 2e ronde zit er bij mij lang niet altijd in.
Dus dat is 1 op 9 dan.
En ze lijkt me supermooi qua gezicht/lijf, maar sili's en ik zullen nooit goed door 1 deur gaan.....daar had ik zelfs bij de ook al zo mooie en lieve Juliette (favorietje van mij en @Omdatikhetlekkervind) een probleempje mee.
Wat is SKW? Nu ben ik wel benieuwd..

Ik heb vandaag eindelijk de nieuwe "normale" foto's ontvangen. Ik laat deze toch aan mij voorbij gaan. Een stuk minder aantrekkelijk dan op de photoshoot foto's en uitstraling is ook niet zo denderend op de foto's (lijkt zwaaaaar met tegenzin).
Daar zat voor mij ook wat twijfel. Die foto met de borsten en de ogen is geweldig, die in dat leren setje met spikes toch wat minder......

Antwerpen/Duisburg is weer dichterbij voor mij dan Amsterdam. Thanks voor de tip!
Oh, dan staat je een goede verrassing te wachten. Voor mij zijn de Wallen dichtbij, maar vragen dames heel snel 100-150 ipv 50 voor de basis en is eea dus duurder dan bij een ontvangst-dame die bv 150 vraagt. Staan wel een aantal mooie dames.
Duisburg hoor ik van dat het ietwat tegen kan vallen vergeleken met vroeger, maar het SKW heeft vrijwel altijd een top-bezetting en de basis pijpen/neuken is altijd 50€ voor 20 minuten en je hoeft nooit te morrelen om de basis-prijs te betalen. Terwijl ze op de Wallen altijd proberen wat er te halen valt.
Wat de meerprijs voor pzc, zoenen, anaal, cim/cif etc is weet ik niet, want ik ben een simpel mens qua behoeften. Ook denk ik dat thuisontvangst dames een deel daarvan eerder doen dan raam-dames, maar dat kan heel erg verschillen per dame.

Maar als je 450€ voor 2 uur Nathalia neerlegt of 200 per uur voor Katerina, ga je je in het SKW enorm vermaken qua prijzen. Misschien staan er niet heel veel dames die zo te gek zijn qua totaalplaatje als Nathalia, maar Katerina types en wellicht zelfs beter staan er minstens 10 van.
Voor 50€ per 20 minuten.

Het verschilt, het moet je ding zijn, ik ben bv niet zo van de prive-huizen. Ik lees wel eens dat sommige jongens met een kleurtje geen welkom gevoel kregen van sommige dames in het SKW, terwijl ik die indruk op de Wallen nooit heb....ieder land is weer anders.

Keertje bezoeken en je weet het snel genoeg. ;)

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan