- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lady-488460010.html
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Door de recensie onlangs over het trio met Mary en Kate, was ik ongelofelijk getriggerd door kate. Een geile naturelle dame met een stel mooie boobs.
Deze week blijkt ze in het land te zijn, en ik ben dus gepasseerd.
Zeker geen teleurstelling! Geen fotomodel maar ik vind het toch een knap ding, mooi gebruind met blauwe ogen een en goeie C-cup (hangt wel wat).
Maar ze is dus vooral zeer geil. Haar kutje wordt drijfnat en ze zuigt je eerst zalig.
Na een tijdje kan je haar lekker hard soppend vingeren, waar ze lekker van klaarkomt. Het beste vond ik nog het neuken, wat ze graag heel hard wil. Zoveel te harder je pompt des te natter haar kutje wordt, zalig gewoon.
Ze is maar een weekje hier en dan is ze weer verder, komt misschien in November nog eens een weekje.
Hou haar in ere aub, zo heb ik er nog niet zoveel gevonden!
Deze week blijkt ze in het land te zijn, en ik ben dus gepasseerd.
Zeker geen teleurstelling! Geen fotomodel maar ik vind het toch een knap ding, mooi gebruind met blauwe ogen een en goeie C-cup (hangt wel wat).
Maar ze is dus vooral zeer geil. Haar kutje wordt drijfnat en ze zuigt je eerst zalig.
Na een tijdje kan je haar lekker hard soppend vingeren, waar ze lekker van klaarkomt. Het beste vond ik nog het neuken, wat ze graag heel hard wil. Zoveel te harder je pompt des te natter haar kutje wordt, zalig gewoon.
Ze is maar een weekje hier en dan is ze weer verder, komt misschien in November nog eens een weekje.
Hou haar in ere aub, zo heb ik er nog niet zoveel gevonden!