Schorpio76
Meubelstuk
Zag deze dame, heeft iemand ervaring, wil haar graag bezoeken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja, ze zitten vaak wel op dezelfde plekken. blijkbaar huren ze hier een kamer voor een maand en trekken dan weer verder. Waarschijnlijk zit er een soort organisatie achter die die huizen huurt/kamers verhuurt. Ik hoop dat dit niets te doen heeft met uitbuiting?Thks, wachten dat ze terug komt dan maar.
Blijft een rond trekkend circus, die Spaanse dames. Had begin deze week contact en na 2 dagen zit ze al weer in een andere stad.
Dank voor je info, ik wacht totdat ze weer in Doetinchem is.Ik ben er vorige week geweest. Voor 100 Euro 30 minuten plezier. Met heel fijn hoogtepunt in mijn favorite standje. Ze vond het allemaal leuk, prima en vroeg geen meerprijs. Na afloop vertelde ze in haar gebrekkig Engels dat ze doorging naar Nijmegen.
Foto in de advertentie: de eerste was haar 10 jaar jongere zus, de andere lijken best te kloppen.
Ik bedoelde met mijn opmerking niet dat ze uitgebuit worden. Echter het kan heel goed zijn dat ze kamers huren van een organisatie, zo had ik het nog nooit bekeken.ja, ze zitten vaak wel op dezelfde plekken. blijkbaar huren ze hier een kamer voor een maand en trekken dan weer verder. Waarschijnlijk zit er een soort organisatie achter die die huizen huurt/kamers verhuurt. Ik hoop dat dit niets te doen heeft met uitbuiting?
ik wil haar bezoeken. welke dienst bedoel je waar ze geen meerprijs voor vroegIk ben er vorige week geweest. Voor 100 Euro 30 minuten plezier. Met heel fijn hoogtepunt in mijn favorite standje. Ze vond het allemaal leuk, prima en vroeg geen meerprijs. Na afloop vertelde ze in haar gebrekkig Engels dat ze doorging naar Nijmegen.
Foto in de advertentie: de eerste was haar 10 jaar jongere zus, de andere lijken best te kloppen.
ja, ze zitten vaak wel op dezelfde plekken. blijkbaar huren ze hier een kamer voor een maand en trekken dan weer verder. Waarschijnlijk zit er een soort organisatie achter die die huizen huurt/kamers verhuurt. Ik hoop dat dit niets te doen heeft met uitbuiting?
Thx voor de info. ik zie wel dat ze een meerprijs heeft voor PZC. Nijmegen is voor mij geen probleempzc, ballen likken, klaarkomen op lichaam (de laatste 2 tegelijkertijd). Maar als je haar nog wilt bezoeken ben ik bang dat je naar Nijmegen moet
jawel, maar ik had het idee dat ze ietske ouder was. Foto's vertekenen ook hé. heb de foto's niet uitgeprint en ernaast gehouden hahahaklopte haar lichaam/ verhoudingen wel in het echt als op de foto's?
geen flauw idee, ze zei dat ze in Naiameigen ging werken. Toen ik vroeg: bedoel je nijmegen knikte ze ja. Vond al wel goed van mezelf dat ik even doorgevraagd had. Kwam daar ook niet voor spoorzoekertje of zakdoekje leggen hé.Waar in nijmegen ontvangt ze?
en?Ze werkt weer in Doetinchem. Heb afspraak gemaakt.. wordt vervolgd.