Ik heb andere ervaringen gehad met 'Kate'.
Ik zie een mix van overeenkomende, en afwijkende, zaken voorbij komen dus hierbij mijn ervaring.
Dit is van een tijdje geleden, misschien rond juni? Weet het niet helemaal zeker meer.
Kate reageert snel op whatsapp, en wil inderdaad eerst een foto van je ontvangen. Als reactie daarop, krijg je ook meer foto's van haar (ongevraagd, maar ok).
Ik had van tevoren hier wat recenties gelezen, en gezien dat er extras waren. Niet zo'n zin in 70 + 50 te betalen voor een half uurtje sex en half bakken massage van een mogelijke trans, dus op goed geluk van te voren de prijs duidelijk proberen te maken.
En dit lukte; tweemaal confirmed dat het 70 was voor 30 min massage EN sex. Niet naar pzc gevraagd.
Ze ontving een paar minuten vanaf centraal lopen, vlakbij wat dames achter ramen, in een klein appartementje.
Ze heeft me eenmaal aangekomen een behoorlijke tijd laten wachten. Erg irritant en was bijna vertrokken.
Eenmaal binnen was ik blij toch een meisje aan te treffen, dacht ik. Ik wilde graag eerst sex en dan de massage om te relaxen, waarmee ze akkoord ging. Ze begon vanzelf te pijpen zonder condoom, hierna sex met condoom. Daarna nog een massage om de tijd te vullen. Het relax gedeelte was niet helemaal overgekomen denk ik, want ze begon een body-2-body massage met allemaal hitsig gefluister in je oor.
Ze vond dat ik bij toekomstige afspraakjes een uur moest inboeken, zodat we tijd hadden voor een extra ronde.
Dit alles voor de afgesproken 70. Geen extras.
Ik merkte al snel bij het begin van de sex, dat dit toch echt wel een post-op trans was. Het is een overtuigend meisje, zeker als je er niet te erg op let, en het kutje ziet er aardig genoeg uit, maar ik ben er van overtuigd dat het geen echte was.
Dit gebaseerd op de manier dat het eruit zag, hoe het voelde tijdens de sex, de noodzaak voor veel glijmiddel en haar pogingen om haar kutje enigszins af te schermen met haar hand. Ze wilde ook absoluut niet gebeft worden.
Beetje lichte paniek vanuit haar zelfs toen ik hier aanstalten naar maakte.
Gelukkig ook maar achteraf eigenlijk..
Ik was er niet op uit om een trans te neuken, en als het duidelijk was geweest met de kleren aan dan was ik omgedraait. Maar ze is erg overtuigend, aardig, en 70 voor een klein aziaatje massage, sex en pzc is een prima deal dus heb gedaan alsof ik niets door had.