Recensie Katalina, Duffel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brofessor

Wandelaar
66
15/03/23
194
10
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katalina-new.html
Totale kosten (in euro)
125
Omdat ik wel te vinden ben voor een latina en/of zwarte dame met gulle rondingen, dacht ik bij mezelf, ik waag het erop. Communicatie via Whatsapp, nogal kort van stof, maar an sich redelijk vlot alles geregeld. Niet de meest discrete locatie, maar wel genoeg gratis parking in de buurt. Ontvangt op een oud, armetierig appartementsgebouw waar ik ooit nog al eens geweest ben voor een andere dame. Liet me wel eerst vijftien minuten staan voor ze doorgaf op welk appartement ik moest zijn. Bleek ook dezelfde kamer als die vorige keer, nog altijd even afgeleefd, maar deze keer wel niet pikkedonker.

Zijzelf is de dame van de foto's. Grote natuurlijke borsten en brede heupen met een grote ronde kont. Zoals dat meestal gaat wel wat ouder en zwaarder dan haar advertentie beweert, maar niet overdreven. Op zich wel vriendelijk, misschien een beetje afstandelijk. Spreekt enkel Spaans, dus dat Engels of Duits van de ad moet je niet proberen. Met mijn beetje Spaans met haken en ogen nog eens uitgelegd wat ik wou. Geen bezwaren. Dan het obligatoire wasje, wat neerkwam op even met een vochtig doekje erover. Beetje rode vlag, want kan naar mijn ervaring teken zijn dat dame het niet zo nauw neemt met hygiëne. Gelukkig was ze fris gewassen.

Daarna er aan begonnen. Strelen, haar borsten en billen kneden, terwijl zij met m'n jongeheer speelde. Geprobeerd te kussen, dat ontweek ze, hoewel ze twee minuten eerder nog gezegd had dat het ok was. Liet mijn hand tussen haar benen glijden, ook niet ok. Ze haalde haar telefoon erbij om me een lijst met betaalde extras te tonen. Zoenen, vingeren, beffen, pijpen zonder, enz, elk 20 euro. Daar was dus nooit iets van gezegd. Had zin om op te staan en te vertrekken, maar mijn staalharde paal en mijn goesting om haar kont te zien rillen in doggystyle wonnen het van mijn rede. Heb haar €50 aangeboden, en opeens mocht alles, behalve zoenen, dat ontweek ze nog steeds op enkele kleine korte kusjes na.

Ze heeft me toen een prima pijpbeurt zonder condoom gegeven. Zelfs bijna van klaargekomen. Haar op haar rug gelegd om even te bekomen, en haar grondig gevingerd en gebeft, tot ze schokkend klaar kwam. Ze leek er nu echt zin in te hebben, deed hem snel een condoom om en vlotjes haar kletsnatte poes binnen. Het overgebleven klein kwartietje volgemaakt met stevig neuken, met uiteraard een goede beurt in doggy als afsluiter. Dikke lading in het condoom. Terug de vochtige doekjes erover, aankleden en wou net vertrekken toen ze me opeens 25 euro teruggaf. Geen idee waarom, niet naar gevraagd, interesseerde me eigenlijk niet.

Al bij al was op de seks zelf niks aan te merken, eenmaal er ook effectief aan begonnen. Als het enkel daar van zou afhangen, dan zou ik herhaling overwegen. Maar fratsen als dat laten wachten, niet aan de afspraken houden en plots afkomen met bijbetalen maken dat het bij deze ene keer zal blijven.

Terug
Bovenaan Onderaan