- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 10
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/katalina-115/#m-gallery-3
- Totale kosten (in euro)
- 150

Katalina (23 jaar)
Het profiel van Katalina (23 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32498460084.

De dame is effectief de dame van de foto's maar de foto's hebben wel een filter of zijn een paar jaar oud. Ik schat haar eerder 30 dan 23. Maar okee, ze ziet er goed uit, mooie borsten, dik gat.
op voorhand gevraagd wat allemaal mogelijk was. Alles inbegrepen. Rimjob, pzc, NMC,… ook duidelijk gevraagd of "extra ball", dus twee keer klaarkomen mogelijk was. Ja, geen probleem. "We Will have a good time"
Ja, tot het zo ver is. Binnenkomen, direct op bed en 2 (twee) pzc. Dan condoom aan en haar op zijn hondjes genomen. Aangezien ik heet stond, én op voorhand gevraagd had voor een tweede ronde, mij niet ingehouden en na 15 minuten condoom volgespoten.
Condoom af, effe droogvegen en ik … blijf liggen. Katalina staat recht, en… begint zich aan te kleden. wtf? Dus ik zeg dat we nog tijd hebben… waarop ze antwoord dat het dan opnieuw betalen is. "You cum already. Next time you go slow"
Vijf minuten discussie maar veel zin had ik toen ook niet meer dus ik vraag of ik kan douchen. Yes, but no warm water. Heater broken. Ja, laat dan maar.
Haar penis werd niet hard gedurende het spel.
herhalingsgevaar? Nee.
Waste of money.
Gesproken taal: Spaans Engels Frans.