Recensie Kataleya, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harhar

Wandelaar
36
15/12/22
61
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7503776-kataleya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Man man man, wat was het warm vandaag. Maar werd er ook wel een beetje geil van. Ik zag de advertentie van kataleya voorbijkomen en haar borsten en billen sprake mij zeker aan. Ze ontvangt in rotterdam west en bleef nog een week zei ze. Het is zeker de dame van de foto's alleen denk ik dat ze in het echt ietsjes voller is. Ze spreekt een beetje engels en ze kon wel lachen om de paar woordjes spaans die ik kan. Ik kwam op de kamer en het was echt bloedjeheet daarbinnen. Ze had wel drie ventilatoren aanstaan maar toch. Wilde eigenlijk een uur maar toen ik daar de sauna inliep ben ik toch maar voor een half uurtje gegaan.

Ze heeft wel echt een lekker lijf met super goede rondingen. Flinke billen die je goed kan vastpakken en haar borsten ook. Beffen vond ze ook lekker en heb missionaris en doggie nog een beetje volgehouden. Ze heeft nog even bovenop mij gereden en daarna lekker over haar borsten klaargekomen. Ben nog even onder de douche gesprongen en kreeg daarna een lekker koud glas water uit de koelkast. Hoop dat ik haar nog een keertje op een minder hete dag kan bezoeken. Totaal 100 euro kwijt prima prijsje hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan