Recensie Kasy/Andra, Den Haag, Geleenstraat 23 k11 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
347
04/07/21
383
33
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Staat al enkele maandjes, heeft voorheen in Brussel gewerkt. Nieuwsgierig geworden door haar geile uiterlijk met gebruinde huid en tepelpiercings, maar alles is nogal plichtmatig. Je mag niet te dichtbij komen. Borsten aanraken vind ze niet heel fijn, tussen de benen al helemaal niet. Prima als je gewoon hersenloos wil beuken zonder verwachtingen, maar anders kan je beter verder zoeken

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er werd recentelijk geklaagd dat ik nauwelijks reviews achterlaat, dus bij deze.

Vorige week besloot ik bij Kasy langs te gaan omdat zij recentelijk terug is van haar vakantie. Ik herken me in de voorgaande berichten, maar merk dat zij zichzelf meer openstelt namate je haar vaker bezoekt.

Na de financiële verplichting afgerond te hebben, heb ik besloten te gaan voor PZC als extra.

Zij doet dit best goed, gaat soms diep en met relatief veel saliva. Ze neemt hierbij ook de ballen mee wat ze voor mij goed genoeg doet en kijkt je tijdens de hele daad aan.

Er is volgens mij weinig ruimte mbt de afwisseling van standjes. Het bed is klein dus missionaris vind ik niet interessant. Op haar buik gaat ze niet vanwege haar borsten. Hierom besloten het in doggy af te maken nadat ik bijna klaar werd gereden (on top)

Ik mocht het eindigen op haar billen en hebben we vriendelijk afscheid genomen van elkaar. Zoals ik eerder zei, dit is iemand die zich op haar gemak bij je moet voelen en dan merk je dat het minder plichtmatig begint aan te voelen.

Terug
Bovenaan Onderaan