Mikevld010
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al een tijdje had ik deze meid in het oog
Contact gezocht via WhatsApp en gevraagd of ze de volgende dag tijd had.
Zegt ze je kan vandaag komen.
Waarop ik terug stuur ik ben vandaag aan het werk Ik kan alleen morgen is dat ook mogelijk?
Stuurt ze terug dat kan niet want vanavond laat zit ik in Almere niet meer in Voorburg
Ja dan kan dat niet doorgaan ...
Maar het bleef aan me knagen
Maar nog maar een appje terug gestuurd met de vraag.
Of ze ook in de avond kon waarop ik terugkreeg Ik laat het je straks weten.
Eind van de middag kreeg ik een berichtje dat ze om 20:00 kon
Ik daarheen doet de dame van de foto's open
(Echt een supermooie slanke Dame om verliefd op te worden)
vroeg of het allemaal kon vinden waarop ik zei ja dit adres kon ik al waarop een rare opmerking kwam of ik dan naar een van de andere dames wilde. Uuhh Nee!
Ze had zelfs haar koffer al klaar staan want als ik weg was ging ze ook gelijk weg naar Almere.
Ze wijst je de plek waar je kleding kan laten en je krijgt een schone handdoek om vervolgens in een nette schone badkamer en douche nemen
Terug op de kamer staat er een mooie dame op je te wachten begint met strelen zoenen en wat voelen
Daarna op het bed verder ze is wat terughoudend met tongzoenen en toen vroeg ik of ze ook 69 deed waarop ze zij ja maar wil je dat wel want ik ben al nat ik ja hoor waarom niet nat word je anders toch wel
Begon allemaal beetje raar maar vana dat moment na 69
WOW ze kon geweldig zuigen
En ineens ook volop tongzoenen veel lang en teasende rest van de date bij tussendoor en na elk standje volop tongzoenen
Eerst kwam ze bovenop echt super
De bewegingen die ze maakt het mooie uitzicht en zoenen
Daarna missio beentjes omhoog diep geen probleem ze genoot duidelijk zegt ur a great lover klonk gemeend volop zoenen weer
Op dr zei en erna nog op hondjes
Toen plat op dr buik benen bij elkaar
Diep erin zicht op mooie kont volgespoten (mc) ik haalde hem eruit zegt wacht kom even op me liggen
Echt uiteindelijk een van de en wellicht de beste gfe ever
Heb echt geluk dat ik haar net op tijd heb geappt en nog net mee heb mogen maken
Maar baal er wel van dat ze nu zo ver weg zit
Zodra ze weer in de buurt is ga ik er zeker weer naar toe
Een echte aanrader
Ohja mensen zeggen dat haar foto's niet allemaal op dezelfde persoon lijken nou zeker wel
Als ze op bepaalde manieren keek deed ze me denken aan Nicolette kluiver
Contact gezocht via WhatsApp en gevraagd of ze de volgende dag tijd had.
Zegt ze je kan vandaag komen.
Waarop ik terug stuur ik ben vandaag aan het werk Ik kan alleen morgen is dat ook mogelijk?
Stuurt ze terug dat kan niet want vanavond laat zit ik in Almere niet meer in Voorburg
Ja dan kan dat niet doorgaan ...
Maar het bleef aan me knagen
Maar nog maar een appje terug gestuurd met de vraag.
Of ze ook in de avond kon waarop ik terugkreeg Ik laat het je straks weten.
Eind van de middag kreeg ik een berichtje dat ze om 20:00 kon
Ik daarheen doet de dame van de foto's open
(Echt een supermooie slanke Dame om verliefd op te worden)
vroeg of het allemaal kon vinden waarop ik zei ja dit adres kon ik al waarop een rare opmerking kwam of ik dan naar een van de andere dames wilde. Uuhh Nee!
Ze had zelfs haar koffer al klaar staan want als ik weg was ging ze ook gelijk weg naar Almere.
Ze wijst je de plek waar je kleding kan laten en je krijgt een schone handdoek om vervolgens in een nette schone badkamer en douche nemen
Terug op de kamer staat er een mooie dame op je te wachten begint met strelen zoenen en wat voelen
Daarna op het bed verder ze is wat terughoudend met tongzoenen en toen vroeg ik of ze ook 69 deed waarop ze zij ja maar wil je dat wel want ik ben al nat ik ja hoor waarom niet nat word je anders toch wel
Begon allemaal beetje raar maar vana dat moment na 69
WOW ze kon geweldig zuigen
En ineens ook volop tongzoenen veel lang en teasende rest van de date bij tussendoor en na elk standje volop tongzoenen
Eerst kwam ze bovenop echt super
De bewegingen die ze maakt het mooie uitzicht en zoenen
Daarna missio beentjes omhoog diep geen probleem ze genoot duidelijk zegt ur a great lover klonk gemeend volop zoenen weer
Op dr zei en erna nog op hondjes
Toen plat op dr buik benen bij elkaar
Diep erin zicht op mooie kont volgespoten (mc) ik haalde hem eruit zegt wacht kom even op me liggen
Echt uiteindelijk een van de en wellicht de beste gfe ever
Heb echt geluk dat ik haar net op tijd heb geappt en nog net mee heb mogen maken
Maar baal er wel van dat ze nu zo ver weg zit
Zodra ze weer in de buurt is ga ik er zeker weer naar toe
Een echte aanrader
Ohja mensen zeggen dat haar foto's niet allemaal op dezelfde persoon lijken nou zeker wel
Als ze op bepaalde manieren keek deed ze me denken aan Nicolette kluiver