Recensie Kassandra - Relax Lounge Aachen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emir244

Vaste klant
146
23/10/23
59
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://relax-lounge.6profis.de/mieterinnen/sedcard-kassandra-102173.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag enkele telefoons gedaan maar niet echt mijn zin qua prijs & mogelijkheden gevonden.

Na het lezen van hoe goed Relax Lounge Aachen was, toch maar geriskeerd om langs te gaan.

Bij het aankomen was het eerst niet duidelijk waar je moest zijn want het is een winkel waar je aankomt met GPS, blijkt aan de ingang nog een deur te zijn.

Binnengekomen en met de gastvrouw den vriendelijke gesprek gehad.

2 dames waren beschikbaar, Jessica en Kassandra.

Jessica was zeker mijn ding niet, Kassandra was net wat ik zocht.
Blond, jong en precies wat speels.

Afgesproken voor een half uur, een 10'tje voor pijpen zonder condoom en een 10'tje voor tongzoenen betaald.

Eens ze haar was opfrissen en binnenkwam, wat een lekker lichaam was met dat seg!
Pijpen deed ze zeer goed met optimale overgave, maar niet diep.
Na een goede 10 minuten toch maar zelf gezegd om te ficken.

Neuken was lekker. Was nog goed strak. Had voorgenomen om de volle 30 minuten te afwerken maar helaas na 20 minuten spoot ik het condoom vol.

Herhalingsgevaar? Niet meteen maar kan mocht er niets anders opzitten.
 
Ingang is zo te zien aan de rechterzijde van de winkel, niet echt discreet lijkt me..?
Gaat de eerste deur gelijk open of is het wachten totdat er iemand open doet?

Op de foto's zien beiden dames wel leuk uit!
 
Ingang is zo te zien aan de rechterzijde van de winkel, niet echt discreet lijkt me..?
Gaat de eerste deur gelijk open of is het wachten totdat er iemand open doet?

Op de foto's zien beiden dames wel leuk uit!
Ik vind het heel discreet. Nergens is van buitenaf te zien dat het een privehuis is. Waarschijnlijk weten ze dat bij de winkel wel, maar daar zie je nooit iemand.

En al zou dat zo zijn, wat dan nog? Niemand kent me daar dus dat zou me ook niet veel boeien eerlijk gezegd ;).

Kassandra heb ik ook eens gehad. Ze is ook vrij petit. Normaal houd ik van wat vollere dames, maar petit heeft soms ook weer wat. Vond het een goede ervaring en zou haar nog wel eens willen boeken, als er geen betere dames zijn op dat moment.

Maar dat is juist het probleem bij RL, wekelijks hebben ze nieuwe mooie dames. Het is een soort snoepwinkel met iedere week nieuwe keuze. Beste privehuis wat ik ken. Is ook altijd schoon daar, dames worden goed behandeld en dat betaalt zich terug in mooie dames die vaak vrolijk zijn. Het is ook altijd schoon daar (ik hoorde eens dat een bepaalde dame een kamer voor die dag toegewezen krijgt, en ook zelf moet zorgen dat het schoon blijft).

Ik merk ook dat het steeds populairder wordt. Ik kom vaak op de bonnefooi, gewoon omdat ik dat spannend vind want dan weet je niet welke dame er vrij is, maar ook om een dame IRL te zien want vaak wijkt de foto toch iets af. En daarbij speelt uitstraling ook een rol en dat zie je niet op een foto. Maar ik maak toch regelmatig mee dat nog maar 1 dame vrij is. Dus afspraak maken is beter als je een dame kent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan