- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week Kassandra bezocht voordat zij weer vertrok voor de zomerperiode. Het fijne aan deze dame is dat zij echt houdt van seks, niet van het klokkijken is en hygiëne voor haar heel belangrijk is.
Na het wassen lekker begonnen met beffen. Daarna pijpte zij mij lekker hard waarbij zij ook mijn ballen lekker verwende. Omdat zij al lekker nat was gleed ik lekker missio naar binnen. Na een paar minuten overgestapt naar doggy en toen hield ik het niet meer spoot het condoom vol. Als toetje nam zij daarna mijn half stijve pik nog tussen haar borsten en trok zij mij nog een keer klaar.
Afsluitend alles weer lekker opfrissen en met een koud flesje water weer op temperatuur komen.
Na het wassen lekker begonnen met beffen. Daarna pijpte zij mij lekker hard waarbij zij ook mijn ballen lekker verwende. Omdat zij al lekker nat was gleed ik lekker missio naar binnen. Na een paar minuten overgestapt naar doggy en toen hield ik het niet meer spoot het condoom vol. Als toetje nam zij daarna mijn half stijve pik nog tussen haar borsten en trok zij mij nog een keer klaar.
Afsluitend alles weer lekker opfrissen en met een koud flesje water weer op temperatuur komen.