WHEM Karolina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.730
02/07/21
4.575
47
Niet helemaal mijn type, maar ik vind haar op sommige foto's toch zeker wel een spannende, mooie verschijning.....

Iemand ervaring met Karolina?

En zou er een voormalige GK link kunnen zijn? Die associatie had ik een beetje.....

Vond haar eerst saai, op het eerste gezicht, maar ff gekeken en eigenlijk toch wel spannend...

Moest gelijk denken aan "GK", zeker gezien de beschrijving in haar profiel (net als bij Alena en Elena overigens)

Er is trouwens al een topic over deze dame:

Samenvoegen dan maar!

Denk dat ik dat gezien had, maar vergeten was zodra ik 250 zag staan, nu nog scheef met die 150/170/200, bij 120/150/180 zou ik direct toehappen.

De door jou aangehaalde Alena en Elena en ook Helena (onlangs door jou gestart topic) heb ik dan weer niet echt wat mee.

Als in, ik zou ze in de kroeg niet afwijzen, maar bij bezoekjes ga ik voor iets anders. Jullie zoeken soms iets stouts (denk ook aan jouw Bella), ik zoek meer voor mij klassieke schoonheden die dan wat minder in hun service mogen zijn.
Sterker nog, geef mij maar meer de lead, want ook Steffany's eigen programma afwerken is voor mij dan toch ietwat moeilijk omdat ik, door de taal-barriere, niet altijd even snel kan bijsturen. Tot zover het zijspoor.....

En het liefst natuurlijk de combi: goede looks én goede service.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan