Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmen stond al dik een jaar op mijn lijstje om eens te bezoeken en achteraf heb ik spijt dat ik nooit eerder ben geweest:ROFLMAO:. Het is een lange recensie maar ik vind het altijd fijn om gedetailleerd te schrijven zodat een andere wandelaar een goed beeld erbij heeft.

Contact opgenomen en ze was meteen heel duidelijk hoe en wat. Ik vroeg nog om te videobellen om even te checken of zij het wel was aan de telefoon, toen zag ik al dat het goed zat dus met een goed gevoel de auto ingestapt. Bij binnenkomst viel ik volgens mij wel in haar straatje want er werd meteen volop gezoend(wat we het volle half uur wel hebben gedaan denk ik) en gevoeld, wat een bloedmooi en geil ding, niet normaal. Uitkleden en zij haar rokje uit en ze begon mij heerlijk te zuigen en daarna andersom. Ik had hier al gelezen dat ze gerimd worden heerlijk vindt dus toen ik ook maar iets naar beneden ging met mijn hoofd gingen die knietjes in de lucht en kon ik mijn gang gaan. Haar daarna missionaris en sideways geneukt maar volgens mij is zij liever top want ze wilde mij graag neuken. Die pik is echt heerlijk, het is natuurlijk geen 23cm maar wel echt een goed formaat en vanaf dat hij omhoog kwam is hij niet meer naar beneden gegaan, echt kaarsrecht omhoog. Ze heeft me er flink van langs gegeven en eigenlijk alleen missionaris maar wat was het heerlijk. Een dikke 5 minuut met een snel en dan weer langzaam tempo goed neuken en daarna ging ze op haar knieen verder zodat ze me kon aftrekken tijdens het neuken. Ze raakte met die omhoogstaande lul iedere keer vol mijn prostaat en toen ze me af begon te trekken hield ik het echt niet meer, na een minuut naar het orgasme toe werken kwam ik al klaar en het was echt een uitbarsting haha, zelden zo lekker en veel klaargekomen en daar genoot zij ook van zag ik. Ze begon nog verder te neuken maar ik was echt gesloopt na dat orgasme dus daarna opgefrist, aangekleed en weggegaan. Dikke 10/10 en hoog herhalingsgevaar.

363 Woorden

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Goed
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan