- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/4681365-karla
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Karla is een heerlijke meid en een van m'n vaker bezochte dames. Ze draagt meestal een zwart setje met zwarte stockings.
ze is lief, toont interesse en heeft een heerlijk lijfje met een superkont. Ze is inmiddels een ervaren dame op het plein dus haar leeftijd kan afwijken van mijn schatting, maar haar looks maken haar nog steeds een jong uitziend schatje.
Pijpen vind ik altijd een genot bij haar, en als ik haar doggy pak en ik voel haar nylon voetjes tegen m'n ballen dan heb ik het niet meer. Voor beffen gaat ze ook altijd braaf liggen maar daar merk ik weinig interactie moet ik eerlijk bekennen (maar ja wat wil je als je Anna gewend bent).
al met al m.i. een van de betere dames op het plein
ze is lief, toont interesse en heeft een heerlijk lijfje met een superkont. Ze is inmiddels een ervaren dame op het plein dus haar leeftijd kan afwijken van mijn schatting, maar haar looks maken haar nog steeds een jong uitziend schatje.
Pijpen vind ik altijd een genot bij haar, en als ik haar doggy pak en ik voel haar nylon voetjes tegen m'n ballen dan heb ik het niet meer. Voor beffen gaat ze ook altijd braaf liggen maar daar merk ik weinig interactie moet ik eerlijk bekennen (maar ja wat wil je als je Anna gewend bent).
al met al m.i. een van de betere dames op het plein