Recensie Karina, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pabo899

Wandelaar
77
28/02/24
35
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/579751-karina
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag voor het eerst met Karina afgesproken. Tijdens de voorstel ronde was ze duidelijk knapste vrouw maar wel beetje afstandelijk. Toch voor haar gekozen en geen spijt van gehad.

Had voor vluggertje gekozen want onbekende dame maar ze was echt heel spontaan en lief en vrolijk dus had er al beetje spijt van dat zo kort was.

Ze gaf me heerlijke handjob terwijl ik overal aan mocht zitten bij haar. Ze heeft er mooie fijne borsten. Waar je ook lekker mee mag spelen. Daarna cd erom en lekkere pijpbeurt. Toen ik eenmaal boven op lag kwam ik snel klaar. Nog even leuk nagepraat en weer naar buiten.

Liep 5 minuten de deur uit en besloot weer terug te gaan haha. Nu voor half uurtje gekozen.

Ze was erg positief verrast en het spel kon weer beginnen. Nu kwam ze na het pijpen boven op mij zitten en denk dat het de beste seks van het jaar tot nu toe was. Ze heeft me een kwartier bereden en het was hemels haha. Mooie uitzicht van haar tieten waar je ook lekker aan mag zuigen terwijl ze je bereid 🤤.

Nog paar minuten zelf boven op en kwam verschrikkelijk goed klaar.

Afgesloten met een massage en handjob. Ik was klaar voor ronde 3 😅. Ze kreeg me echt geil. Helaas was er geen tijd meer voor maar ze had het voor elkaar gekregen anders haha
Het was een leuke lieve spontane meid. Zie ik haar ooit terug? Ik hoop het haha, maar Utrecht is niet echt om de hoek voor mij maar wie weet

Terug
Bovenaan Onderaan