Peter Conrads
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/512286-karina
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Karina is in het echt knapper dan op de foto's. Ze ontving in zwarte lingerie, stockings en killer heels.
Na kort een wasje te hebben gedaan mij eigenlijk alleen maar laten pijpen.Tussendoor kronkelde ze met haar lekkere borsten over kleine Juan heen, met weliswaar af en toe een tittyfuck. Pijpen deed ze heel lekker en lang totdat ik na 10 minuten half in haar mond klaar kwam, dit omdat ze dat eigenlijk liever niet doet.
Bij haar mag je trouwens meerdere keren klaar komen, ongeacht of het een half uur of uur date is.
Na het pijpen hebben we nog lief gedaan tegen elkaar, totdat vlak voor tijd kleine Juan op volle sterkte leek. Ze vroeg wat ik wilde, even geneukt, Karina on top, geil uitzicht, maar kleine Juan werkte niet mee helaas, maar dit lag zeker niet aan haar. Had het gevoel dat als het wel lukte ze niet naar de klok zou kijken.
Misschien de volgende keer dat het met een uur-date wel lukt.
Dame vertelde mij dat ze doorgaans in Amstelveen ontvangt.
Ze blijft tot de 17 oktober in Den Bosch, dan een paar weken Amstelveen alvorens ze weer voor een paar maanden naar huis gaat.
Na kort een wasje te hebben gedaan mij eigenlijk alleen maar laten pijpen.Tussendoor kronkelde ze met haar lekkere borsten over kleine Juan heen, met weliswaar af en toe een tittyfuck. Pijpen deed ze heel lekker en lang totdat ik na 10 minuten half in haar mond klaar kwam, dit omdat ze dat eigenlijk liever niet doet.
Bij haar mag je trouwens meerdere keren klaar komen, ongeacht of het een half uur of uur date is.
Na het pijpen hebben we nog lief gedaan tegen elkaar, totdat vlak voor tijd kleine Juan op volle sterkte leek. Ze vroeg wat ik wilde, even geneukt, Karina on top, geil uitzicht, maar kleine Juan werkte niet mee helaas, maar dit lag zeker niet aan haar. Had het gevoel dat als het wel lukte ze niet naar de klok zou kijken.
Misschien de volgende keer dat het met een uur-date wel lukt.
Dame vertelde mij dat ze doorgaans in Amstelveen ontvangt.
Ze blijft tot de 17 oktober in Den Bosch, dan een paar weken Amstelveen alvorens ze weer voor een paar maanden naar huis gaat.