Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Begin vorige week deze dame bezocht. Jammer dat ik dat deed, vind ik nu. Afspreken ging op zich eenvoudig. Keurig alles besproken en alles was akkoord. Het moment dat je binnenkomt, je omdraait (want de dames gaan altijd achter de open deur staan, wordt ze dat geleerd?) viel het me al fiks tegen. Dame was niets bijzonders. Wel dezelfde als op de foto's, maar die geven een wel heel fleurig beeld van de werkelijkheid. Ik had met mezelf afgesproken weg te gaan als dat me nog eens zou overkomen, maar goed... Dat deed ik dus niet. Op de kamer was het alsof ik bij de tandarts of dokter binnen was gelopen. Afstandelijk tot we zouden gaan beginnen. Daardoor is er geen overloop, geen opbouw... Vervolgens vroeg ze me wat ik lekker vond... Hadden we dat niet allemaal al besproken? Nee dus, bleek. Ik had alles dus met haar vriendin besproken die de appjes voor haar beantwoord. En kennelijk had die alleen de afspraak doorgegeven. Zoenen, kon niet. Wijzen op de mond, daar was iets mis. Rook ook niet geweldig fris. Bovenop? Kon niet... Operatie gehad, moest voorzichtig doen...

Ik snap dat dames doorwerken als ze ziek(jes) zijn, al vind ik dat voor alle partijen een slechte zaak. Maar ik ben niet haar ziektekostenverzekering...

Dame is vriendelijk, daar niet van. Is beetje type dat ergens in de voetbalkantine achter de bar staat. Iedereen vind haar aardig, maar geen enkele man heeft stoute dromen over haar. Doorsnee. Niet heel fris ook, vond ik. Sloeg beffen dan ook over, terwijl ik dat normaal graag doe. Lichaam bepaald niet strak of opwindend. Pijpen zonder, dat deed ze wel heel aardig overigens. Zo heb ik het ook maar af laten maken. De 50 extra voor komen in mond, heb ik geen gebruik van gemaakt. Sommige dames doen dat op een lekkere intieme manier. Omhelzen je lul na het komen nog met hun mond. Maar de meeste laten je dan half in wijd open mond spuiten, waarna ze het gelijk uit hun mond laten lopen.

Het is momenteel best dramatisch qua aanbod, vind ik. Heb het idee dat 90% latina is momenteel, en op Angela na, heb ik daar niets mee... De rest is echt ver van de toppers verwijderd. Derde- en vierde rangs. Enkele van die (mijn) toppers zijn er dan wel, maar je wilt ook wel eens wat anders.... En dat blijkt keer op keer een slecht plan voor mij. Er zijn best wat betere/mooiere dames, maar die vragen nu doodleuk 250 euro. En juist door dit soort bezoekjes zal ik dat niet snel doen, hooguit misschien als ik absoluut zeker weet dat het een topervaring wordt. Maar alleen het idee al dat ik aan een bezoekje als dit 250 euro was kwijtgeraakt.... Nu was de schade 160... Niet leuk, maar had erger gekund. Toch had ik voor dit geld liever een heleboel kroppen sla gekocht om daar dan overal geitjes mee te gaan voeren. Dan was ik met een veel prettiger gevoel huiswaarts gekeerd.

Terug
Bovenaan Onderaan