Zie deze advertentie al heel lang op SJ staan. Dacht dat ze ook in Rijssen zat. Iemand ervaring met deze ervaren dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad , maar zo omschrijft ze zichzelfDat ie er al lang staat begrijp ik als ik de foto zie. Bij een blonde stoot denk ik aan iets anders?
Kan niet te veel in detail treden, maar er is daar in het pand nog iemand aanwezig die niet helemaal zuiver op de graat is.Mag ik vragen wat je bedoelt met de situatie ter plekke?
Kan niet te veel in detail treden, maar er is daar in het pand nog iemand aanwezig die niet helemaal zuiver op de graat is.
Denk dat ze onderhand midden vijftig zal zijn. Ook paar keer geweest maar sinds corona niet meer. Zag haar afgelopen najaar keer op een terras zittenIs is inderdaad iets ouder maar nog geen 60.
Ik ben ook wel eens bij een dame niet terug geweest, maar dat lag aan haar karakter niet aan de sex.
Karin heeft een lief karakter en de sex is super.
Als ze het niet goed doet kun je het zeggen, maar dat is absoluut niet het geval.
Daarom neem ik het voor haar op.