WHEM Karin’s Home

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook een paar slechte ervaringen daar gemaakt en kom daar sindsdien niet meer. Idd ongeïnteresseerde dames die jou snel af wilden werken en weer van je af wilden.
Maar dat was ver vóór COVID. Echter tot nu toe geen behoefte meer gehad om daar te gaan kijken.

De eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat ik vóór de slechte ervaringen ook met 1 of 2 dames positieve ervaringen heb gehad. Maar deze dames bleven daar toen niet lang.
Bv. een iets oudere Zuid-Amdrikaanse dame die begon te squirten toen ik haar befde. Was wel bijzonder. Tot nu toe nooit meer meegemaakt.

De eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat ik vóór de slechte ervaringen ook met 1 of 2 dames positieve ervaringen heb gehad. Maar deze dames bleven daar toen niet lang.
Bv. een iets oudere Zuid-Amdrikaanse dame die begon te squirten toen ik haar befde. Was wel bijzonder. Tot nu toe nooit meer meegemaakt.
Weetje nog de damen van de dames die goed waren?

De Russische dame ja lengte 1,70 zou kunnen,ze had in het begin zwart haar boblijn,en daarna blond top wijfje er was niks te veel.
Is zeker een hele tijd geleden.
Dan die Gwen een lange blonde meid,die was echt super geil gouwe tijd was dat.
Selena had ook een zusje ,die naam weet ik niet meer.
Dan had je Noa nog.
Was toen echt een top tijd daar bij karins home was toen een groepje Rotterdamse meiden.
Ja dat maak je niet vaak meer mee

De Russische dame ja lengte 1,70 zou kunnen,ze had in het begin zwart haar boblijn,en daarna blond top wijfje er was niks te veel.
Dan had je Noa nog.
Was toen echt een top tijd daar bij karins home was toen een groepje Rotterdamse meiden.
Nu is het helaas een troep huis met allemaal junkies

Ik heb misschien maar een paar goede ervaringen gehad bij Karins Home. Te vaak was het voor mij hit or miss als ik een dame in een voorstelronde koos. Volgens mij was de laatste keer dat ik daar met een dame op de kamer was voor Covid.

De beste dames naar mijn mening in Karins Home zijn:
Als je van Ebony houd
1 Annabel
2 Pebbles

Als je van Aziatisch/ Hindu houd
1 Aartie

Davina was een uitzondering maar ze was echt superlief en kon lekker spuiten 💉

De rest van de dames hebben teveel attitude die je letterlijk vanuit hun gezichtsuitdrukking leest. En blikken liegen 🤥 nooit.

Candy is moeilijk te peilen maar vond haar geen goede klik. Dus ze komt wel kennis maken maar zegt dan : I know you don't like me 😂

Karins Home is wel een goede plek in Rotterdam en de enige die een bezoek waard is met mooie dames. Maar bedenk goed wie je kiest!

Als je van Ebony houd
1 Annabel
2 Pebbles

1 Aartie

De rest van de dames hebben teveel attitude die je letterlijk vanuit hun gezichtsuitdrukking leest. En blikken liegen 🤥 nooit.

Candy is moeilijk te peilen maar vond haar geen goede klik. Dus ze komt wel kennis maken maar zegt dan : I know you don't like me 😂

Karins Home is wel een goede plek in Rotterdam en de enige die een bezoek waard is met mooie dames. Maar bedenk goed wie je kiest!
Heeft aartie rondingen? Er was eens een dame die char heette die daar werkte ze had normaal postuur slank met rondingen, weet niet of zij dat ook is

Dan had je Noa nog.
Zo, dat is lang geleden!
Selena inderdaad! Hoe dat zusje heette, weet ik ook niet meer. Ze was erg lekker, maar wel arrogant en de service werd steeds minder. Selena was ook erg lekker, maar werd steeds dikker, tot ze uiteindelijk echt niet meer aantrekkelijk was. Maar het eerste jaar dat ze er werkte, heb ik echt van haar genoten. Ook trio's met Claudia, een pittige Poolse. Zou kunnen dat dat dezelfde is die jij Russisch noemt, want wat je schrijft over de haarstijl, klopt.
Gwen heb ik ook ontmoet indertijd, maar eenmalig. Weet niet meer waarom.
Piper bezocht ik ook vaak. Volgens mij was dat in dezelfde tijd als toen Selena en Claudia werkten, maar dat weet ik niet zeker meer.

Het verschil met hoe het nu bij KH is, is groot. Je moet echt niet zomaar op de gok binnen stappen, want je komt teleurgesteld weer naar buiten. Eerst recensies lezen en goed ook!

Zo, dat is lang geleden!
Selena inderdaad! Hoe dat zusje heette, weet ik ook niet meer. Ze was erg lekker, maar wel arrogant en de service werd steeds minder. Selena was ook erg lekker, maar werd steeds dikker, tot ze uiteindelijk echt niet meer aantrekkelijk was. Maar het eerste jaar dat ze er werkte, heb ik echt van haar genoten. Ook trio's met Claudia, een pittige Poolse. Zou kunnen dat dat dezelfde is die jij Russisch noemt, want wat je schrijft over de haarstijl, klopt.
Gwen heb ik ook ontmoet indertijd, maar eenmalig. Weet niet meer waarom.
Piper bezocht ik ook vaak. Volgens mij was dat in dezelfde tijd als toen Selena en Claudia werkten, maar dat weet ik niet zeker meer.

Het verschil met hoe het nu bij KH is, is groot. Je moet echt niet zomaar op de gok binnen stappen, want je komt teleurgesteld weer naar buiten. Eerst recensies lezen en goed ook!
Kh heeft nu alleen maar junkies helaas

Volgens mij is de juridische term voor deze bewering 'laster', hoewel ik dat vanwege gebrekkige kennis dienaangaande niet zeker weet.

Als je bedoelt dat de kwaliteit bijzonder duidelijk aan of onder de onderkant ligt van wat je redelijkerwijs mag verwachten, dan: zeker waar. Helaas.

Voor corona, was ik paar keer bij KH.
Altijd lekker ervaring.
Esmee-Esther Heart
Ginger
Er was ook een paar keer andere meiden. Etc

Bij Karins is er altijd groepje van standard dames dat daar altijd werken. Werk daar een dame op langer termijn? Dan beste optie.

En zie je ook heel vaak nieuwe dames, vaak nieuwe in deze zaak.
Als ze nieuwe bent... Wel... Ze zijn niet best.
Prive huis met veel "turnover" van dames zijn nieuwe goed.

Ik was bij Aartie paar maanden geleden. Ze was net begonnen. Het was een goede ervaring maar het voelt dat ze niet comfortabel was.

Nu aanbod is altijd "nieuwe" dus weet ik niet meer....

Ik kom er al anderhalf jaar niet meer. Er werken nu geen dames op het eerste gezicht niet meer van mijn smaak. er lijken ook weinig dames te zijn die wel aan zoenen doen.

Voor corona had je nog toppers als maan,ivy, en mandy (uit Hongarije?), Helaas nu niet meer op het eerste gezicht zo te zien

Ik ben er vaker geweest, maar eind goed al goed; het ligt gewoon echt aan de dame. Het huis is op zich prima met een keurige service. Er zit alleen een diversiteit aan dames. Zo is een Jessica gewoon echt een 4 waard, zie ook de review. Maar een Chloe, Zoey (werkt alleen nog als sm), Davina, Rosa waren voor mij echt wel goed hoor.
Dus echt dame afhankelijk en ik denk dat je dat bij neer huizen zult hebben.

Twee toppers van het huis die ik had meegemaakt zijn Sky en Olivia/Lia (helaas gestopt). Beiden vroegen aan het begin of ze met mij mag zoenen, meestal is het andersom.

Tegenvaller was Kiki, niet slecht maar wel plichtmatig. Vanessa een behoorlijke upseller en ook plichtmatig.

Het huis zelf heb ik niet veel aan te merken. Afspraken maken gingen prima. Heb het slechter meegemaakt. Ingang ziet er anoniem uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld La Cloche in Utrecht.

Als je van Ebony houd
1 Annabel
2 Pebbles

1 Aartie

Jij hebt Pebbles wel eens bezocht? Ze is er weer zie ik . Hoe is ze en haar inzet ?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan