Heisenbergg
Wandelaar
- 98
- 24/02/23
- 14
Altijd staan er goeie recensies geschreven over het Privéhuis, toch maak ik het mee dat het daar vaak echt troep is, ben ik de enige die dit mee maakt??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDames die je zo snel mogelijk weg proberen te sturen, onvriendelijkheid, dames die extra hard pijpen waarbij ze je lul kapot maken zodat je snel klaarkomt etc etcKan je nader toelichten wat je bedoelt met troep?
Inderdaad jaIk heb ook een paar slechte ervaringen daar gemaakt en kom daar sindsdien niet meer. Idd ongeïnteresseerde dames die jou snel af wilden werken en weer van je af wilden.
Maar dat was ver vóór COVID. Echter tot nu toe geen behoefte meer gehad om daar te gaan kijken.
Weetje nog de damen van de dames die goed waren?De eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat ik vóór de slechte ervaringen ook met 1 of 2 dames positieve ervaringen heb gehad. Maar deze dames bleven daar toen niet lang.
Bv. een iets oudere Zuid-Amdrikaanse dame die begon te squirten toen ik haar befde. Was wel bijzonder. Tot nu toe nooit meer meegemaakt.
Volgens mij bedoel je blonde dame rond de 170Gwen ,Selena, kleine Russische weet haar naam niet meer
Nu is het helaas een troep huis met allemaal junkiesDe Russische dame ja lengte 1,70 zou kunnen,ze had in het begin zwart haar boblijn,en daarna blond top wijfje er was niks te veel.
Is zeker een hele tijd geleden.
Dan die Gwen een lange blonde meid,die was echt super geil gouwe tijd was dat.
Selena had ook een zusje ,die naam weet ik niet meer.
Dan had je Noa nog.
Was toen echt een top tijd daar bij karins home was toen een groepje Rotterdamse meiden.
Ja dat maak je niet vaak meer mee
Heeft aartie rondingen? Er was eens een dame die char heette die daar werkte ze had normaal postuur slank met rondingen, weet niet of zij dat ook isDe beste dames naar mijn mening in Karins Home zijn:
Als je van Ebony houd
1 Annabel
2 Pebbles
Als je van Aziatisch/ Hindu houd
1 Aartie
Davina was een uitzondering maar ze was echt superlief en kon lekker spuiten
De rest van de dames hebben teveel attitude die je letterlijk vanuit hun gezichtsuitdrukking leest. En blikken liegen nooit.
Candy is moeilijk te peilen maar vond haar geen goede klik. Dus ze komt wel kennis maken maar zegt dan : I know you don't like me
Karins Home is wel een goede plek in Rotterdam en de enige die een bezoek waard is met mooie dames. Maar bedenk goed wie je kiest!
Zo, dat is lang geleden!De Russische dame ja lengte 1,70 zou kunnen,ze had in het begin zwart haar boblijn,en daarna blond top wijfje er was niks te veel.
Is zeker een hele tijd geleden.
Dan die Gwen een lange blonde meid,die was echt super geil gouwe tijd was dat.
Selena had ook een zusje ,die naam weet ik niet meer.
Dan had je Noa nog.
Was toen echt een top tijd daar bij karins home was toen een groepje Rotterdamse meiden.
Ja dat maak je niet vaak meer mee
Kh heeft nu alleen maar junkies helaasZo, dat is lang geleden!
Selena inderdaad! Hoe dat zusje heette, weet ik ook niet meer. Ze was erg lekker, maar wel arrogant en de service werd steeds minder. Selena was ook erg lekker, maar werd steeds dikker, tot ze uiteindelijk echt niet meer aantrekkelijk was. Maar het eerste jaar dat ze er werkte, heb ik echt van haar genoten. Ook trio's met Claudia, een pittige Poolse. Zou kunnen dat dat dezelfde is die jij Russisch noemt, want wat je schrijft over de haarstijl, klopt.
Gwen heb ik ook ontmoet indertijd, maar eenmalig. Weet niet meer waarom.
Piper bezocht ik ook vaak. Volgens mij was dat in dezelfde tijd als toen Selena en Claudia werkten, maar dat weet ik niet zeker meer.
Het verschil met hoe het nu bij KH is, is groot. Je moet echt niet zomaar op de gok binnen stappen, want je komt teleurgesteld weer naar buiten. Eerst recensies lezen en goed ook!
Nee niet echt maar gewoon lekker slank lijf gewoon heerlijk om vast te houdenHeeft aartie rondingen? Er was eens een dame die char heette die daar werkte ze had normaal postuur slank met rondingen, weet niet of zij dat ook is
Ik heb jarenlang bij La Cloche in de buurt gewoond en nooit geweten wat het was. Ik dacht misschien een nachtclub of zo.Ingang ziet er anoniem uit in tegenstelling tot bijvoorbeeld La Cloche in Utrecht.
Jij hebt Pebbles wel eens bezocht? Ze is er weer zie ik . Hoe is ze en haar inzet ?De beste dames naar mijn mening in Karins Home zijn:
Als je van Ebony houd
1 Annabel
2 Pebbles
Als je van Aziatisch/ Hindu houd
1 Aartie
Davina was een uitzondering maar ze was echt superlief en kon lekker spuiten
De rest van de dames hebben teveel attitude die je letterlijk vanuit hun gezichtsuitdrukking leest. En blikken liegen nooit.
Candy is moeilijk te peilen maar vond haar geen goede klik. Dus ze komt wel kennis maken maar zegt dan : I know you don't like me
Karins Home is wel een goede plek in Rotterdam en de enige die een bezoek waard is met mooie dames. Maar bedenk goed wie je kiest!
Kun je iets meer vertellen? Ben je er recent geweest ?Ze is echt lekker , het enige wat je moet doen is voor de klik gaan