Recensie Karen Morena, Mortsel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dapper23

Newbie
8
30/10/22
16
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/karen-morena-2/
Totale kosten (in euro)
100
Deze dame vorige week bezocht en het was een leuke ervaring.

Het is de dame van de foto's al zijn deze wel bewerkt. Ze spreekt voornamelijk Spaans.

Op de locatie waar ze nu zit werd ik naar de kelder geleid waar meerdere kamers zijn, er zou nog een dame actief zijn op deze locatie. De kamer was ok.

De date zelf:
Ze zette wat muziek op en begon wat te dansen en schuurde met haar kont tegen me aan en dit ook voor de spiegel zodat ik een goed zicht had. Hierna ging ze op de rand van het bed en na m'n kleine vriend met een nat doekje nog eens proper te maken begon ze te pijpen zonder condoom. Ik vond het toch lekker, ze neemt haar tijd en gaat diep en laat toe om haar mondje te neuken. Ze vraagt ook of je je ballen onder handen wilt laten nemen.

Hierna heb ik haar onder handen genomen met m'n mond, hygiene was in orde en ze genoot ervan bewoog met haar heupen mee en kreunde toch. Toen ze lekker nat was, was de goesting groot en condoom erop en missionary begonnen. Zoenen doet ze totaal niet, ze draaide haar hoofd weg. Toch wel jammer omdat ze dit toch adverteert. Maar ze ging echt mee in de seks en trok m'n hand toch op haar hals en ik kon haar toch lekker hard nemen. Geen idee of ze echt faked maar ik zag haar ogen toch enkele keren wegdraaien. Was een geil zicht om ze zo te zien. Zelf dan besloten om haar in doggy te nemen en ook hier ze beweegt ook lekker mee en haar kont is echt wel divine. Kon haar hard en diep nemen en haar ook nog wat spanken zonder problemen. Dit kon ik niet lang volhouden en heerlijk klaargekomen. Het was warm op de kamer en we moesten beide toch even bekomen van de sessie.

Ze gaf aan dat ze het lekker vond en toen ik me ging aankleden kreeg ik ook nog een compliment over mijn kont. Ook de 1e keer.

Ze vroeg of ik terugkwam, ze zou nog even blijven in Mortsel dus kans zit er wel nog in dat ik nog eens langs ga.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan