WHEM Kamilla

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh , never mind. Heb net met haar gesproken.heb er zelf al eens mee afgesproken. Dat was bijzonder slecht. Ze was zo gaar als een gerookte haring. Kon amper spreken of ogen open houden. Continu op de telefoon. Geen erectie . Geen interactie. Viel gewoon in slaap met mijn pak in haar mond. Zi is wel super knap en een lekker lijfje. Maar even actief als een paspop. Misschien ze nuchter wel de moeite waard, dat weet ik dus niet. Ga het er alleszins niet opnieuw op wagen.wees gewaarschuwd mede wandelaars
 
heb haar ook ooit bezocht in Genk, het was blijkbaar normaal dat andere meiden binnen en buiten de kamer liepen. Had gevraagd of ze actief was, maar als puntje bij paaltje kwam wou ze enkel geneukt worden.
Ze werd wel hard terwijl ik haar pijpte maar het feit dat ik wou pijpen/gepijpt worden enkel met condoom was een probleem ze bleef aandringen om zonder condoom te doen waardoor mijn zin snel over was en ik er ben gaan lopen alvorens we iets anders dan pijpen/gepijpt worden konden doen. de kamer was niet super hygiënisch wat ook een afknapper was toen.
 
Oh , never mind. Heb net met haar gesproken.heb er zelf al eens mee afgesproken. Dat was bijzonder slecht. Ze was zo gaar als een gerookte haring. Kon amper spreken of ogen open houden. Continu op de telefoon. Geen erectie . Geen interactie. Viel gewoon in slaap met mijn pak in haar mond. Zi is wel super knap en een lekker lijfje. Maar even actief als een paspop. Misschien ze nuchter wel de moeite waard, dat weet ik dus niet. Ga het er alleszins niet opnieuw op wagen.wees gewaarschuwd mede wandelaars
Oh , never mind. Heb net met haar gesproken.heb er zelf al eens mee afgesproken. Dat was bijzonder slecht. Ze was zo gaar als een gerookte haring. Kon amper spreken of ogen open houden. Continu op de telefoon. Geen erectie . Geen interactie. Viel gewoon in slaap met mijn pak in haar mond. Zi is wel super knap en een lekker lijfje. Maar even actief als een paspop. Misschien ze nuchter wel de moeite waard, dat weet ik dus niet. Ga het er alleszins niet opnieuw op wagen.wees gewaarschuwd mede wandelaars
Was dit laat op de avond?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan