Wandelwandel
Vaste klant
100mg sildenafil maar de helft nemenHoeveel mg Cenforce D had je genomen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren100mg sildenafil maar de helft nemenHoeveel mg Cenforce D had je genomen?
Hier zijn dus verschillende pillen voor. Wat ik eerder al zei is in jou geval emla crème de echte oplossing in combi met een pilletje. Emla crème verdoofd je eikel waardoor je langer door kunt. Dat effect bereik je met geen enkele pil!! Zoek maar op marktplaats en daar vind je emla voor een zeer normale prijs.Is het innemen van 1 deze producten alleen om langer hard te blijven of is het ook langere uitstel van klaar komen?
Ik heb met de erectie echt geen probleem maar het klaar komen gaat vaak te snel
Of kan iemand advies geven wat hier dan tegen te gebruiken?
Nee. 10 min na het aanbrengen je pik wassen en klaar voor actie. Dame proeft niks en wordt niet verdoofd. Alleen maar lang en flink door geneukt nu…Lidocaine, smaakt de dame dat dan niet? Of heb je nadien niet het risico dat de dame na een bj met een half verdoofde tong rondloopt?
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.Nee. 10 min na het aanbrengen je pik wassen en klaar voor actie. Dame proeft niks en wordt niet verdoofd. Alleen maar lang en flink door geneukt nu…
Dat je dat niet weet/snapt begrijp ik bestIk zou echt niet weten waarom je erectiepillen zou slikken als je geen erectiestoornis hebt. En als je die wel hebt, dan kan de dokter je iets voorschrijven + voorlichten. Valt waarschijnlijk nog onder je verzekering ook.
Ik ben toch benieuwd... waarom zou je erectiepillen slikken (met alle bijwerkingen en risico's) als je GEEN erectieproblemen hebt?Dat je dat niet weet/snapt begrijp ik best
Heerlijk die zalfjes…. Hoeveel smeer jij op je dop? Dat wil ook weleens verschil makenVoor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.
Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Een bolletje net iets kleiner dan een erwt.Heerlijk die zalfjes…. Hoeveel smeer jij op je dop? Dat wil ook weleens verschil maken
Welk merk zalfje gebruik je?Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.
Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Deze: https://www.pharmamarket.nl/xyloca-ne-zalf-5-35-g.htmlWelk merk zalfje gebruik je?
Emla crema kan ook. Is in België zonder recept verkrijgbaar. In NL niet maar op marktplaats wel…Welk merk zalfje gebruik je?
Ik lees vaker dat dit op Marktplaats verkrijgbaar is, maar heb het daar niet kunnen vinden. Wilde Emla ook eens proberen om te vergelijken met Xylocaïne.Emla crema kan ook. Is in België zonder recept verkrijgbaar. In NL niet maar op marktplaats wel…
Thanks, als het geen verschil maakt houd ik het voor nu bij m'n huidige spulletje.Ik kon je niet geloven en heb gelijk gekeken voor je. Maar je hebt gelijk, kan het nu ook niet vinden.
Wel regelmatig kijken. Ik koop het meestal gewoon op marktplaats. Ook weleens net over de grens gekocht bij een Belgische apotheek. Daar krijg je het zo mee. Maar weet niet waar je vandaan komt.
Ps. Ik heb emla en gewone lidocaine zalf beide gebruikt, maakt geen verschil.
Nou het is binnen en de werking is perfect!Deze besteld Drogist.nl Lidocaïne Vaselinecrème 3% FNA 30g
Vandaag bezorgd, ben benieuwd naar de werking
Ik doe altijd alleen eikel, denk als je écht niets meer voelt dat het dan ook moeilijker wordt om hem omhoog te krijgen & houden. Beetje experimenteren met hoeveelheid en tijd voor de date dat je 't opsmeert.Nou het is binnen en de werking is perfect!
Nog nooit zoiets gebruikt en was verrast door het verdoofde gevoel in de eikel haha.
Beter om alleen de eikel in te smeren of kan het hele zaakje ook wel worden ingesmeerd met de zalf?
Krijg je er dan niet meer hoofdpijn van? Ik heb voorlopig enkel (super) kamagra 100mg gebruikt maar die pillen reduceer ik wel tot minstens 1/6de of zelf nóg kleiner. Effect is dan wel niet dat hij meteen na de daad weer hard staat (na een uurtje wel terug zin en paraat) maar gevoel is dan wel nog ver te zoeken. En ik ervaar dan toch ook niet die hardheid als de eerste keer voordien. Hoe klein ik ze ook maak (bij het innemen van minstens klein flesje water 33cl), toch heb ik soms heel lichtjes last van hoofdpijn en "volle" snotneus toch wel vaak.120mg ipv 100. Dus 20% verschil.
Ik heb er van 200. Das pas gaan met die banaan
Krijg je er dan niet meer hoofdpijn van? Ik heb voorlopig enkel (super) kamagra 100mg gebruikt maar die pillen reduceer ik wel tot minstens 1/6de of zelf nóg kleiner. Effect is dan wel niet dat hij meteen na de daad weer hard staat (na een uurtje wel terug zin en paraat) maar gevoel is dan wel nog ver te zoeken. En ik ervaar dan toch ook niet die hardheid als de eerste keer voordien. Hoe klein ik ze ook maak (bij het innemen van minstens klein flesje water 33cl), toch heb ik soms heel lichtjes last van hoofdpijn en "volle" snotneus toch wel vaak.