Ik ben sinds enige jaren gebruiker van cenforce 100, begonnen met een halve, inmidddels is een hele de standaard. Maar nu we toch bezig zijn het spectrum te verbreden met genotsmiddelen...:
Enige maanden geleden werd er door een vaste dame van mij, met wie een bepaald soort vertrouwensrelatie ontstaan is, poppers aangeboden. Ik had dat eens eerder geprobeerd, maar dat had toen nauwelijks effect:
Deze keer kreeg ik een "WAUW!"-reactie. Ik was al eerder gestopt met het roken van vluchtige stoffen, maar dit bleek de aanloop naar een fantastisch orgasme, de ultieme vervanger van de groene dampen.
Het is gewoonte geworden om de diverse smaken uit te proberen. Het merk "Amsterdam" lijkt voor mij het meest plezierige, zeker in de achtergrond van de rode lampen. Door verschillende dames te bezoeken is het aanbod ook verbreed.
Maar de info op internet doet een andere rode lamp branden. Het gebruik van de combinatie poppers en erectiepillen zou niet zonder risico's zijn. Tja, ik ben iemand die grenzen op zoekt, en ervaarde het samenspel niet als levensbedreigend. Je moet weten dat ik goed slaap, goed eet, niet rook, geen alcohol gebruik, voldoende beweging in mijn leven heb. Ben wel al 66. Maar toch. Hart gaat sneller kloppen, ogen gaan (nog) waziger zien, het beeld wordt wat vager (dit dient niet symbolisch gezien te worden...).
Natuurlijk ben ik erg op mijn qui-vive, en let goed op wat het één en ander met me doet. Na het gebruik van poppers, dus vóór het verlaten van de kamer, gorgel ik met Listerine. Ik heb gemerkt dat dit mijn keel en slijmvliezen goed doet. Compleet herstel duurt ongeveer een week. Het punt is alleen dat ik wel periodes heb dat ik vaker dan eens per week gebruiker van een dame in combinatie met poppers ben. De blauwe pil is standaard.
Ik lijk een goed hart te hebben. Vooralsnog geen achterstand in kracht, alhoewel ik wel op moet merken dat ik kortstondig even wat adem te kort kom.
Ik wil graag weten of er anderen zijn die vergelijkbare middelen en ervaringen hebben.