Tot de laatste druppel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNormaal als je 1 kamagra hebt gebruikt dan werkt dat ook nog wel in de avondBeste wandelaars wie kan mij iets meer vertellen over de werking van Kamarga 100 ,Heb er juist 5 stripjes van besteld .
ik zit binnenkort een week in Polen en wens daar toch aardig wat te gaan wandelen , en als ik juist die dag een dame heb bezocht ,wens ik er dezelfde avond waarschijnlijk er nog wel eentje over mijn paaltje te prikken .
20mg tandalafil werkt beterNormaal als je 1 kamagra hebt gebruikt dan werkt dat ook nog wel in de avond
En dat is nu wat ik ook graag wil. 2 rondes direct achter elkaar bij een DVP. Ik ben geen jonge vent meer, dus enige hulp in de vorm van een pilletje is gewenst. Eigenlijk na het spuiten gewoon stijf blijven en weer doorgaan. Maar ja, welke pil is daar voor?Wat ik merk bij Kamagra;
- ik heb hem beter onder controle en kan de eerste ronde makkelijker doorneuken zonder dat hij slap wordt
- bij mij lijkt de werking zeker niet maar 4 uur te duren, ik heb zeker tot 24 uur na inname een hoog libido en dat hij erg snel keihard wordt
Waar het niet mee helpt is de tweede ronde. Nou is het wel zo dat ik vaak voor een bezoek zeker 2 dagen niet klaarkom, dus dat mijn eerste orgasme wel flink hevig is. Maar daarna meteen de tweede ronde lukt niet altijd. Dus als iemand tips heeft om twee rondes eruit de persen hoor ik dat graag, kamagra is het niet voor mij.
Wat ik trouwens inneem is 1/3 of 1/2 sildenafil 100 mg. Is volgens mij ook kamagra?
Dit is natuurlijk gelul.De hoofdpijn bij kamagra schijnt veroorzaakt te worden door de buiten laag .
Mij is verteld , als je die er voorzichtig afschraapt , je geen hoofdpijn krijgt .
Nog niet geprobeerd , pilletje trouwens ook niet
Iets wat goed werkt heeft geen hulp nodig , denk ik dan maar
Veels te veel , breek hem in 4en dan nog 20mg is ook al haast teveel 10mg doet z'n werkIk heb vandaag voor het eerst een vidalista 80mg strip gekocht. Zojuist halve ingenomen en ben mega benieuwd wat het verschil brengt tov super Kamagra, Cenforce 200 of cobra 120… ik laat het weten.
Klopt. Afgelopen weekend ongeveer een vijfde van een 80 mg genomen. Ik merk dat ik nu nog profijt van heb.Veels te veel , breek hem in 4en dan nog 20mg is ook al haast teveel 10mg doet z'n werk
Ik gebruik P-Force. Daar zit het ook in. Echt heel erg aan de race ga ik er niet van, maar het wordt wel een beetje flapdrollerig ja. En ik moet het dan goed plannen zodat ik niet met een dame in de buurt hoef te kakken.Diarree is een redelijk vaak voorkomende bijwerking van dapoxetine. Dat is de stof die aan de super kamagra is toegevoegd om je zaadlozing te vertragen. Volgens de bijsluiter heeft tussen de 1 en 10% van de gebruikers er last van. De eerste keer dat ik het pakte (meteen hele pil gedaan) heb ik 5 uur op de wc gezeten. Daarna het stripje opgemaakt in halfjes, dan had ik er bijna geen last van.
Er zijn niet echt goede alternatieven. Seroxat/paroxetine heeft ook een vertragende werking op het orgasme, maar is een serieus antidepressivum dat verslavend kan zijn. Tramadol (pijnstiller) helpt ook om de gevoeligheid te verminderen, maar dat is een opiaat. Moet je niet lichtzinnig mee omgaan. Je zou ook nog kunnen overwegen om lidocainezalf te gebruiken, die smeer je dan ruim vantevoren op je eikel. En dan goed douchen/afspoelen voordat je gaat sexen, anders eindigt de dame met gevoelloze lippen
Dan zou ik voor cenforce gaan, ik neem alleen nog maar cenforce of kamagra, daar heb ik de beste ervaringen meeHallo. Ik twijfel tussen cenforce of cobra.
Zijn er andere leden die het verschil tussen met of zonder dapoxetine kunnen aangeven. Ben benieuwd of het voor mij een uitkomst is in mijn privé situatie lijkt het me ook wel wat om meer controle te hebben, daar ik gewoonlijk de eerste keer te snel klaarkom. De tweede keer heb ik veel betere controle en kan ik ook wat harder doorgaan.Superkamagra zit ook dapoxetine in om het klaarkomen uit te stellen maar veel mensen krijgen diarree als bijwerking van die stof
Dosis minderen.1x gebruikt kreeg er hartstikke koppijn van, werd wel heel warm etc. Als iemand iets beters weet hoor ik het graag
Had een halve pilDosis minderen.