Amstelfietser
Newbie
- 24
- 18/10/22
- 24
Super KamagraWelke pil?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSuper KamagraWelke pil?
Kamagra, heb nooit meer dan een pil tegelijk genomen. Denk dat het niet ligt aan welke pil je neemt denk ik. (Tadela, Vardena etc) Maar het probleem is langer bekend.Wat nam je dan ? En in welke hoeveelheid?
Je kan beter gewone kamagra nemen, bij superkamagra had ik hetzelfde als wat jij hadSuper Kamagra
Aaah oke, ja maar voor mij is het meer om de snelle zaadlosing tegen te gaan, ben helaas een SnelSchieter en ze zeggen dat Super Kamagra er tegen helpt het te stoppen ze moeten nu helaas op want anders is het weggegooit geld, ze waren zwaar overpriced ( 35€ Per Pakje )Je kan beter gewone kamagra nemen, bij superkamagra had ik hetzelfde als wat jij had
Ja daarom zo iets was ik al van plan en dan kijken wat dan de bij werkingen zijnOp een volle maag dan maar en minstens anderhalf uur laten inwerken
Gewone kamagra, en niet wekelijks misschien om de maand ofzo, tot deze miserie begon en ik niet een concert of festival bezoeker ben.Wat nam je dan ? En in welke hoeveelheid?
Herkenbaar hierGewone kamagra, en niet wekelijks misschien om de maand ofzo, tot deze miserie begon en ik niet een concert of festival bezoeker ben.
Tadalafil schijnt minder bijwerkingen te hebben?Gewone kamagra, en niet wekelijks misschien om de maand ofzo, tot deze miserie begon en ik niet een concert of festival bezoeker ben.
Is dat 120/130 mg sildenafil??Heb laatst via mijn huisarts Tadalafil 20 mg geprobeerd, best aan de prijs.
Maar wilde toch op zeker gaan. De ene keer bij een halve goed plezier van gehad.
Laatste keer eens de hele genomen, ging ook prima, weinig verschil met de halve gemerkt.
Beide keren goede erectie en ook niet te snel kruit verschoten.
Vandaag Cobra 120 geprobeerd, dit bevalt beter, keihard, kan hier langer mee door gaan.
Echt goede langdurige erectie, kreeg zelfs complimenten van de dame, maakte ze niet al te vaak mee.
Ze had bewondering voor mijn langdurige stijve, en het uitblijven van het uiteindelijke klaarkomen.
Uiteindelijk uurtje later nog andere dame bezocht, moest mijn geilheid nog eens uitvoering in werking zetten.
Ook hier goede erectie tot na klaarkomen keihard volgehouden.
Was zeg maar een erg leuke super actieve middag met beide dames.
Vorige week een Cobra 130 genomen, deze had voor mijn een mindere erectie en beleving van de hiervoor genoemde 120.
Gelukkig bij geen enkele bijwerkingen of iets anders.
Welke dosering?Ik krijg lage bloeddruk van Tadalfil. Dag na gebruik regelmatig duizelig. Wel keiharde erecties. Ook kom ik minder heftig spuitend klaar.
WTF 80mg veels te veel tatalafilZowel met halfje als een hele.
Hele is 80mg.
Cenforce-d of super p force proberen misschien heb je het hier niet van of priligy of d force nemenIs het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
Ja , heb ook meer drang na sildenafilIs het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Voegt niets extra's aan toe ten opzichte van helemaal niets gebruiken....En een halve gewone kamagra 100 al geprobeerd?
Diarree is een redelijk vaak voorkomende bijwerking van dapoxetine. Dat is de stof die aan de super kamagra is toegevoegd om je zaadlozing te vertragen. Volgens de bijsluiter heeft tussen de 1 en 10% van de gebruikers er last van. De eerste keer dat ik het pakte (meteen hele pil gedaan) heb ik 5 uur op de wc gezeten. Daarna het stripje opgemaakt in halfjes, dan had ik er bijna geen last van.Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Het zakje goed leeg danAls ik naar de ramen ga dan bezoek ik soms meerdere dames op 1 avond, ik neem van te voren een halve, minstens een uur laten inwerken en ik neem een halve mee die neem ik ook weer een uur voor het volgende bezoek in, ik zorg ook altijd dat ik goed heb gegeten anders krijg ik een verzwakt gevoel door die pillen