Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat dit poeder is die echt wel gelijk verdeeld is , ze gaan toch geen pilletjes maken waarvan de andere helft meer Sildenafil bevat denk ik 🧐
Ja het zal geen exacte verdeling zijn, maar gezien deze pillen uit een normale fabriek komen ga ik er vanuit dat ze wel te halveren zijn. Wel eens variatie gehad in effectiviteit maar in mijn ervarings zitten er nogal veel haken en ogen aan effectiviteit en inwerking van de pil. Zeker wel eens de fout begaan het toch na een vettige maaltijd in te nemen en bijna geen effect (inclusief bijwerkingen) van kunnen merken.

Daarnaast zou ik mensen vooral naar mijn eerdere ervaringen verwijzen, als je dit spul als "doping" gebruikt zijn de volledige pillen van 100 of 200 mg veels te veel (in mijn ervaring). Idem ditto als je de dapox een hele pil neemt als je gewoon wat langer door wil gaan.

Overigens zou ik mensen vooral de bruistabletten aanbevelen. Zit zowel een snijlijn op de 100mg versie en zelfs bij 1/4 of 1/8 werkte het goed en véél sneller bij mij. Lijkt ook sneller uitgewerkt, maar na een avondje uit en teveel zuipen heeft het toch de avond nog gered.
 
Daarnaast zou ik mensen vooral naar mijn eerdere ervaringen verwijzen, als je dit spul als "doping" gebruikt zijn de volledige pillen van 100 of 200 mg veels te veel (in mijn ervaring).
Klopt, de normale startdosering (wat een arts je zou voorschrijven) is 50 mg voor sildenafil en 10 mg voor tadalafil. Pillen via internet zijn vrijwel allemaal (veel) zwaarder en geven dus meer bijwerkingen.
 
Je kan NOOIT zien hoe de bestandsdelen 'verdeeld' zijn in een tablet/poeder/gel.

En een inkeping is al helemaal geen indicatie... sorry hoor maar dit is echt bullshit
Zou denken dat wanneer de fabrikant er een inkeping in maakt dit met de bedoeling is om ook een deel van het pilletje te kunnen innemen en er dan voor zorgt dat alle delen zo goed als evenveel werkzame stof bevatten.
Toch niet zo'n gekke aanname lijkt me?
 
Sommige medicatie mag je niet zomaar in twee breken i.v.m. een coating voor vertraagde/gelijkmatig opname. Maar dit zal bij erectie middelen niet het geval zijn. Die pillen zijn niet bedoeld om een halve dag werkzaam te blijven zijn neem ik aan 😆😅
 
Heeft Iemand een adres of een contact voor Kamagra in omgeving Almere ?
Ik wil graag afhalen en contant betalen. In de omgeving mag je ruim nemen, een straal van 50KM is prima.

Ik had voorheen een prima adres in Lelystad (mrcobra), maar zijn mobielnummer doet het niet meer, ik vrees dat ik een overgang naar een nieuw nummer gemist heb. Mocht iemand zijn actuele nummer weten dan zou ik enorm geholpen zijn.
 
Zijn er hier gebruikers van Sildenafil die een oplossing hebben voor maagzuur? Zelf heb ik vaak last van maagzuur een paar uur na innemen van de pil. Wie heeft de oplossing, of is het zo simpel als even een rennie nemen?
 
Zijn er hier gebruikers van Sildenafil die een oplossing hebben voor maagzuur? Zelf heb ik vaak last van maagzuur een paar uur na innemen van de pil. Wie heeft de oplossing, of is het zo simpel als even een rennie nemen?
Probeer voordat je je sildenafil inneemt wat gember of eten met gember erin verwerkt te nuttigen, een uur voordat je je sildenafil inneemt. Ik heb uit persoonlijke ervaring met andere middelen daar baat bij gehad.
 
Ik weet niet of ik het hier in het juiste topic plaats. Ik zie net reclame voor Eroxon Stimgel. Ik denk dat ik het antwoord al weet maar heeft er iemand ervaring met deze gel en zo ja werkt het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan