- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Soft SM
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/4315252-mrs-july
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
July is meer een "kinky girl" dan een een echte meesteres. Ze is goed in soft kinky spelen met veel teasen en heeft een heerlijk strak en rond kontje om te rimmen, precies waar ik van hou (vantevoren heeft ze zich ongevraagd uitgebreid gewassen op het bidet, hygiëne uitstekend dus). Ze ging helemaal naakt, ik heb haar ook uitgebreid gebeft en overal gestreeld, en als ik het goed gevoeld heb ? (ik kon het in standje "69" met haar boven niet zien) heeft ze me ook mc gepijpt.
Allemaal zeer opwindend en goed opgebouwd, alleen haar aftrekkkunsten schoten net tekort waardoor ik het op het eind zelf met de hand heb afgemaakt terwijl zij zachtjes in mijn tepels beet.
Ze heeft een grote SM-kamer vol spullen helemaal bovenin het pand en doet naar het schijnt ook het hardere werk, maar daar kan ik verder niets over zeggen.
Als ik het goed begrepen heb is ze vanaf morgen op vakantie.
Allemaal zeer opwindend en goed opgebouwd, alleen haar aftrekkkunsten schoten net tekort waardoor ik het op het eind zelf met de hand heb afgemaakt terwijl zij zachtjes in mijn tepels beet.
Ze heeft een grote SM-kamer vol spullen helemaal bovenin het pand en doet naar het schijnt ook het hardere werk, maar daar kan ik verder niets over zeggen.
Als ik het goed begrepen heb is ze vanaf morgen op vakantie.