WHEM July? / Heusden-Zolder / Lummen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WalkerM

Wandelaar
29
22/06/22
2
Wie kent deze dame?

Ze adverteert op Heusden-Zolder en Lummen, in haar advertentie geeft ze aan dat haar werkgebied als volgt is: Hasselt, Gell, Genk , Diest, Mol, Balen , Lommel.

Ze gebruikt ?bewust? geen naam in haar advertenties, maar: Sexi girl en Quality time en Hot Level en For fun good quality serwis.
.
Ik heb even alle linkjes erbij gezet, zodat het meer zoektermen oplevert.

+32 465 68 28 31​

Ja, deze is het alfabet bij rond met meerdere profielen, namen en nummers tegelijk.

Ja, deze is het alfabet bij rond met meerdere profielen, namen en nummers tegelijk.

Merci! Ze doet goed haar best om een beetje onder de rader te blijven, dat geeft me altijd een onderbuikgevoel.. :unsure: en ze blijft creatief met de namen, vandaag is er een nieuwe erbij: Lovely girl.

Heb haar eens bezocht toen ze in Boom zat. Lekker lichaam, maar niets bijzonders verder… standaard neukpartij

Past haar gezicht ook bij haar lichaam? En matchen de foto's ook of zijn ze alweer gedateerd? Want sommige foto's zien er 'te goed' uit en soms moet je dan liever overslaan uit zelfbescherming..

Ze doet dit om privé redenen haar gezicht verbergen, waar ik respect voor heb. Foto's zijn recent en correct… en haar gezicht past bij haar lichaam. Een mooie vrouw met een normale degelijke professionele service. Teleurgesteld ga je niet zijn! Go for it!

Ze doet dit om privé redenen haar gezicht verbergen, waar ik respect voor heb. Foto's zijn recent en correct… en haar gezicht past bij haar lichaam. Een mooie vrouw met een normale degelijke professionele service. Teleurgesteld ga je niet zijn! Go for it!

Dat ze haar gezicht verbergt, kan ik me volledig in vinden. Alleen zou je, gezien haar ambacht, verwachten dat ze een goede reputatie wil opbouwen. Immers, een tevreden klant zorgt voor nieuwe klanten. Maar wanneer je opzettelijk probeert om onvindbaar te blijven tussen de reviews, gaat mijn radar af. We zijn hier niet alleen om onze eerlijke mening te geven, maar ook om elkaar te beschermen tegen het slechte en het oneervolle in hun professie, toch? Het is een van de oudste beroepen die er bestaan, maar helaas is niet iedereen daarin met eer en geweten bezig.

Wat me nog verbaast, zijn haar opties: CIM + 50€ staat gelijk aan tongzoenen + 50€. Moet ik voor de zekerheid mijn eigen condooms meenemen, of geldt daar ook een toeslag voor?

Haar denkwijze is dat ze liever geen reviews heeft. Toen ik bij haar was vertelde ze dat ze niet happy was omdat een klant een link had geplaatst hier waardoor er een kleine foto mee naar boven kwam bij de link. Die staat er voor altijd zei ze en mensen uit mijn prive zouden me kunnen herkennen. Zo denkt zij er dus over.
Een toeslag voor CIM en tongzoenen is niet zo vreemd... veel dames doen dit.
Soit, ik denk dat ik je voldoende antworrden gegeven heb om je een duidelijk beeld te geven.

Terug
Bovenaan Onderaan