July stond al lang op mijn verlanglijstje en mezelf haar vandaag kade gedaan. Mijn vaste dames (Krasi, Danielle, Elisabeth) waren en er niet dus eerste ervaring met July opgedaan.
Was al met al meer dan prima, leuke spontane vrouw waar het bij binnenkomst leuk mee praten was (Ik spreek Spaans en dat scheelt veel). Leeftijd moeilijk in te schatten, maar ze moet zeker in de 40 zijn. Ziet er, zeker voor haar leeftijd meer dan goed uit. Mooi gezicht, mooi strak lichaam en flink borsten (dankzij de dokter). Kleine vrouw, zonder hakken, 1.50 - 1.55 denk ik. Bij binnenkomst verwelkomt met een vluchtige zoen en direct gaan uitkleden. Daarna uitgebreid gewassen met water en zeep en daarna nog doekjes. Op bed gaan liggen, waarna ze lekker op me kwam liggen en ik beetje opwarmde (was buiten steenkoud). Even gezoend, maar echt tongzoenen was er niet bij. Kreeg haar mooie borsten aangeboden en lekker haar tepels gelikt. Werden langzaam wat harder.
July zakte al zoenend naar beneden en via de binnenkant van mijn bovenbenen en mijn ballen kwam zijn bij kleine Jan. lekker likkend nam ze hem uiteindelijk helemaal in haar mond (ZC) heerlijk pijpend en likkend ging ze verder. Vinger naar binnen voor een goed prostaat massage. OP een gegeven moment verder gegaan in 69. Haar lekker gelikt, wat ze duidelijk wist te waarderen. July ging pijpend verder met nog steeds vingertje bij mn prostaat. Omdat ze vrij klein is, was het even passen en meten om allebei overal goed bij te kunnen. Volgens mij kwam ze uiteindelijk klaar, was in ieder geval flink nat! Ik kon het ook niet meer houden, gaf dat ook aan, maar ze hield hem lekker in haar mond tot ik klaar kwam. Ze slikte niet (hoeft ook niet van mij) maar spuugde het uit in de wasbak. Nog heel even blijven liggen samen, waarna ik goed en vakkundig schoon gemaakt werd. Met een lekkere zoen afscheid genomen.
Niet aan intiem toegekomen, ga ik zeker ook nog proberen
Ik weet niet hoe lang ze hier nog blijft, maar ik kom zeker bij haar terug!!!