Belangrijke waarschuwing vooraf:
De humor/ smileys in dit bericht betreft de typische Hollandse humor, Antwerpse humor is heel wat anders, ja ik weet het heel lastig allemaal, maar het is niet anders.
Dit bericht is dus beslist ongeschikt voor Antwerpenaren ouder dan 18jaar (wandelaars dus), als je jonger bent dan 18 mag je zowiezo niet op Girlsreview.nl, wel op www.tiktok.com.
Nb. Dit is ook van toepassing op de reeds door mij verstuurde en verwijderde berichten: Beslist ongeschikt voor Antwerpenaren ouder dan 18jaar.
Voorafgaand aan mijn tweede bezoekje aan een meisje, ga vaak ik een stuk in Antwerpen lopen maar op een of andere manier raak ik iedere keer de weg kwijt. Dan vraag ik maar aan willekeurige mensen: Mevrouw/Mijnheer ik ben helemaal de weg kwijt. Weet u welke kant het is naar de Schelde?, van daaruit vind ik het verder wel weer. Ergens in 2019 was ik zo verdwaald dat ik pas om 22.00u weer in het
SKW was, bijna alleen maar gelopen na mijn eerste sletje
sorry meisje, vervolgens een beetje rusten op bankjes op het Falconplein en gaan met die banaan. vrij snel een leuk nieuw mooi meisje gevonden, ff knallen met haar, ze kreunde van genot.
Kort sprintje naar de auto, turbo gestart en met gierende banden ervandoor. Ik was toen precies om 24.00u thuis, toen nog een klein drankje gedaan. TOPDAG! Wel de volgende 3 dagen giga last van spierpijn in kuiten en bovenbenen,
maar dat hoort er ook bij.
Wat ik ook vaak doe tussen de bezoekjes: Bootjes kijken in Perkpolder, ook daar een beetje lopen, rek en strek oefeningen, rusten in het gras en natuurlijk: mijzelf afvragen wie gaan we (grote en kleine Gaastra, wij zijn hier altijd 2 man sterk in Belgie, grote Gaastra doet het denkwerk, kleine Gaastra moet het uitvoeren.)
vanavond volpompen?
Zo ook afgelopen donderdag, wie, wie, wie? Juliana(Vlg7/3)?: nee, was ik vorige week al geweest. Jasmina(SS29/1)?: nee, ook niet zoveel zin in. Heidi(SS29/2)?
Ja, laten we dat maar doen, en anders maar een nieuw sletje,
neeehee Gaastra: mooi meisje! We zien wel. Ik terug naar het
SKW, rondjes lopen, weer wachten bij uitgang VT tot Jasmina bezet is, want dan is de weg vrij naar Heidi.
Nee het zat niet mee deze avond, niemand wou Jasmina hebben. (terwijl het toch echt een toppertje is) Godver. ?Dus ik weer aan de wandel, zie ik daar ineens Juliana staan in een Fluorgeelachtig setje,
ja dat weet ik nog van vorige week: ik had haar toen bij binnenkomst 50 Euro gegeven om wat nieuws te kopen. Het is namelijk zo: ik heb nog nooit voor seks betaald, ik geef mijn meisjes alleen wat kleedgeld.
Dus ik naar binnen, en ja ik wil voor 24.00u thuis zijn dus dit moet ff snel, ik snel uit de kleren, ja schiet nou op meisje!
(dat zij ik natuurlijk niet, dat dacht ik), en ze is zo lief, mij weer overal ?????? :zeg ik lekker niet.
En nu als sodemieter ervandoor, zelfde verhaal als toen in 2019: rennen, gierende bandjes, ??? km/h over de E19 enz. 00.15 thuis. Jammer, veel teveel tijd verloren bij Juliana.
Veel wandelplezier allemaal, Gaastra 1968