- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Na een aantal rondjes door de verschillende straten kwam ik weer uit op de Ruysdaelkade. Na het vinden van een plekje ben ik gaan lopen en daar zag mijn oog een nieuwe dame.
Ik naar boven. €100 half uur incl. P+N+beffen. Dus ik naar binnen de dame blijkt Julia te heten en dit is haar tweede dag op de Ruysdaelkade. Ze komt uit Duitsland waar ze gewerkt heeft en komt nu Nederland proberen.
Een leuke frisse dame met mooie krullen. Uit Roemenië.
Pijpen is erg lekker en beffen is ook lekker ze is erg fris en geniet er zichtbaar en hoorbaar van. Na een kwartiertje pijpen, beffen over gegaan naar neuken en hiermee deed ze goed mee. Nadat ik klaar was nog lekker zitten kletsen.
Herhaling zeker
Morgen doet ze dayshift en maandag en verder weer de avond/nacht shift
Ik naar boven. €100 half uur incl. P+N+beffen. Dus ik naar binnen de dame blijkt Julia te heten en dit is haar tweede dag op de Ruysdaelkade. Ze komt uit Duitsland waar ze gewerkt heeft en komt nu Nederland proberen.
Een leuke frisse dame met mooie krullen. Uit Roemenië.
Pijpen is erg lekker en beffen is ook lekker ze is erg fris en geniet er zichtbaar en hoorbaar van. Na een kwartiertje pijpen, beffen over gegaan naar neuken en hiermee deed ze goed mee. Nadat ik klaar was nog lekker zitten kletsen.
Herhaling zeker
Morgen doet ze dayshift en maandag en verder weer de avond/nacht shift
Laatst bewerkt: