Recensie Julia Meerkerk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panter37

Newbie
11
14/04/23
10
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/schooljuf-zoekt-ietsje-extras_8314427
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ongeveer een week na mijn bericht op sexjobs kreeg een berichtje terug van Julia. Verdere afspraken via WhatsApp en ik kreeg ook een veelbelovende foto van een mooie dame. Afgelopen vrijdag zou ze komen, maar dat moest ze wegens omstandigheden lastminute afzeggen. Ze was al onderweg zei ze. Ze heeft zich 1000x verontschuldigd en ik geloof ook oprecht dat het overmacht was voor haar. Daarna snel tot een nieuwe afspraak gekomen voor vandaag. Ook nog even gebeld. Voor een dame uit Meerkerk heeft ze wel een apart accent, wat al eerder geschreven is.
Ze vroeg of ik nog kledingwensen had; een rokje of jurkje is wel leuk was mijn antwoord. Ze kwam echter in een sportieve outfit met legging en sportshirt. Ik vond de dame absoluut niet op de foto's lijken en ze heeft een wat apart (voor mij niet aantrekkelijk) gezicht met Botox lippen.
Na een kort babbeltje en drankje zijn we naar de slaapkamer vertrokken. Helaas voelde ik me absoluut niet aangetrokken tot de dame en was er geen klik. Haar lichaam is wel mooi strak en sportief, maar zeker niet petite of "meisje-meisje". Het pijpen was met condoom en maar zozo vond ik. Wel met lekker veel kwijl en af en toe nam ze hem wat dieper, maar zeker geen deepthrout. Zoenen of beffen had misschien wel gekund, maar ik had de behoefte niet vanwege de ontbrekende klik. Neuken alleen on top gedaan en niet heel bijzonder. Er komt weinig gevoel bij kijken. Waarbij mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog waren is het geen GFE geworden en is het voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan