- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/schooljuf-zoekt-ietsje-extras_8314427
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Poosje terug deze jongedame op bezoek gehad, duidelijk een beginster die haar weg nog moet zoeken/vinden.
Julia lijkt enigszins op haar gebruikte foto's, is ze vermoedelijk echter niet, haar Whatsapp profielfoto iig zeker niet, daarop vond ik een andere dame.
Communicatie vooraf via Whatsapp zat vaker wat wachttijd tussen, verder niet zown punt.
Wel jammer dat ze, ondanks vooraf vragen/hinten op pzc en (tong)zoenen waarop haar reactie letterlijk was; "Denk dat dat op zich wel helemaal goed komt hoor." er tijdens de date geen sprake van was.
Lichtjes zoenen op de mond, verder kwam het niet, pijpen zonder was uitgesloten.
Neemt de "goesting" wel deels weg, hou van een uitgebreid voorspel, bleef nu beperkt tot haar poosje beffen, beetje pijpen met en vrij snel, te snel over naar intiem.
Houdt ze ook niet lang vol, onwennig vermoed ik, dus toen maar handmatig afgemaakt wat ze wel, na aanwijzingen mijnerzijds, prima deed.
Duurde toch ff, maar toch gelukt, beetje kers nog op de taart.
Is iets meer dan 1 uurtje binnen geweest, geen aanstalten voor nog een ronde en na douchen afscheid genomen.
Dan is tarief wel wat pijnlijk maar er is niet gesproken over tijdsduur dus vooruit.
Herhalingsgevaar is nihil wat mij betreft, hopelijk leert ze snel bij, vraag me echter af of ze dit lang blijft doen anders.