Recensie Julia Lima, Brugge 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer een heerlijk bezoekje gebracht aan Julia Lima, deze keer in Aalst, vlakbij de afrit van de snelweg. Vlot bereikbaar en parking voor de deur. Op mijn verzoek had ze wat speciaals aangetrokken. De begroeting was hartelijk en vriendelijk zoals steeds. Ik heb zelden zo'n charmante, innemende en aangename dame ontmoet ( dvp of niet). We gingen de trappen op , 2 verdiepingen hoog en al dat lekkers ( die kont en heupen!!!!) barsten bijna uit hun voegen. Ik had al meteen een stijve. Ik nam haar meteen onder handen. Ik likte haar van kop tot teen, befte en rimde haar uitgebreid. Ze ruikt fris, lekker en is bijzonder proper. Nadien besloot ze me uitgebreid te pijpen, zonder condoom. Tussendoor kusten we intens en passioneel. Julia weet perfect hoe ze me moet opwinden. Hierna ging een condoom over mijn beenharde lul en ging ik in missio zachtjes bij haar binnen. Ik voerde het tempo op tot ik een orgasme voelde naderen, maar ik wou nog niet klaarkomen.
We wisselden van positie en ik nam haar ( of zij mij heheh) in reverse cowgirl. Man wat een uitzicht. Ik werd volledig gedomineerd door haar lekkere kont, heupen en billen. Ze is extreem aantrekkelijk en curvy. Als laatste standje nam ik haar in doggy. Sneller en sneller tot een hoogtepunt. Ik vroeg en kreeg de toestemming om op haar billen te spuiten, maar ik hield het niet meer en kwam in het condoom. Nadien een wasje, een babbeltje over de nakende reizen en vakantie. Ze is zo charmant, een stralende persoonlijkheid en voor mij de nr 1 dame die ik al betalend heb ervaren. Julia is het type dame dat ik zou achtervolgen tot in Tokyo, mocht ik ze ontmoeten op straat om haar nummer te fixen. Ik vertelde haar dit ook en ze stopte niet met lachen :)
Wat een vrouw.... Obrigada amor.
 
Ik ben een grote fan van tatoeages. Daarom reageerde ik op deze advertentie.
Helaas zag ik, afgezien van een mooi gezicht, alleen cellulitis….

Het meisje schrijft dat ze een grote kont heeft. Dat klopt. Haar kont is enorm!! Benen zijn ook erg dik. En de cellulitis… Overal!!

Op de foto's is dit niet zichtbaar!!

Foto's bijgewerkt in 90%…

Mijn "kleine vriend" had er problemen mee.
Deze begrijp ik eigenlijk niet goed. Dat je van tattoos houdt, ok, maar je ziet toch welk type vrouw het is? Er zijn voldoende andere types die ook tattoos hebben.

Ongeveer een jaar geleden haar bezocht in Brugge. Het is een super lieve, enthousiaste vrouw. Ze heeft inderdaad heel brede, gespierde benen en een ferme gespierde kont. Helemaal niet vol cellulitis, heel strak. Ik vind ze een prachtige vrouw. Heel mooi gezicht ook. Ik vind haar er nog beter uitzien in werkelijkheid.

Ik had dominantie gevraagd. Ze deed hard haar best. Terwijl ik met mijn handen vastgebonden op mijn rug lag met haar poesje over mijn mond. Klappen in het gezicht, spugen in het gezicht. Golden shower over mijn gezicht op een handdoek op de grond.

Maar eigenlijk is ze te lief hiervoor. Bij alles vroeg ze of het ok was, of het niet te hard was, terwijl ik erom had gevraagd. Ik zou ze enkel nog bezoeken voor een GFE. Doet me eraan denken dat ik nog eens moet gaan.

TIjdens de date ook gekust, ze pijpte me, ik haar lekker gebeft, waar ze van genoot of zo deed ze het toch uitschijnen. Me lekker bereden bovenop me zodat ik van haar zalige lichaam kon genieten.

Meer dan een aanrader voor wie van dit type vrouw houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan