Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik had een maand geleden een afspraak gemaakt met haar ze noemt zichzelf Gina. Haar geappt dat ik een Pijpdate wilde en of dat kon voor 50eu ze gaf aan dat het kon op de app. Vervolgens kom ik aan bij een parkeerplaats en daar zat ze in de auto.

Ik doe de deur open en mevrouwtje zat gewoon ballonnen te doen en had ook een tankfles in de auto. Ik had eigenlijk al om moeten draaien maar goed. Vervolgens in haar auto gestapt en wilde het financiële gedeelte met haar afhandelen nadat dat was gebeurd. Begon mevrouwtje te klagen van ja deze pijpbeurt gaat niet heel lang duren want normaal gesproken kost ik 70 en je geeft me maar 50 dat is veel te weinig. Ik kreeg vervolgens een hele discussie met haar terwijl ik me broek al uit had. Ik vertelde aan haar  dat ze op whatsapp ermee akkoord voor 50 alleen pijpen.

Vervolgens begon ze wild af te trekken ja kom snel want je hebt niet genoeg betaald. Mijn mood veranderde en had er niet zo heel veel zin er meer in . Vervolgens zegt ze help me dan om jou klaar te laten komen. Ik wist niet wat ik hoorde ik denk ik betaal en ik moet jou helpen. Vervolgens begon ze 30 sec echt wild te pijpen zodat ik kwam.

Dit is mijn slechtste date tot nu toe. Ik vond haar ook niet heel aantrekkelijk maarja de nood was hoog.

Voor mij geen herhaling bespaar je centen!

Uitstekend
Uitstekend
Goed
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan