- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Leuke dame uit Roemenië. Ik bezoek haar al jarenlang, alleen de laatste tijd iets minder. Ze is nu flink afgevallen van curvy naar slank. Van een dikke paar tieten cup C naar een slanke C. Mooi gezichtje en licht gebruind. Een hele mooie dame om te zien.
Ze was ook actief geweest op kinky.
Het pijpen zelf is goed ook al gebruikt ze te vaak haar handen. Haar tanden voel je ook maar dat vind ik wel geil.
Het neuken is simpel. Ze doet mee maar zonder passie. Soms kijkt ze zelfs weg alsof ze helemaal geen zin in heeft. Haar gedrag is ook zeer wisselvallig, soms is ze heel aardig en soms heel geïrriteerd. Dan lijkt net of je helemaal niets meer mag. Daarom heb ik haar de laatste tijd iets minder vaak bezocht.
Ze was ook actief geweest op kinky.
Het pijpen zelf is goed ook al gebruikt ze te vaak haar handen. Haar tanden voel je ook maar dat vind ik wel geil.
Het neuken is simpel. Ze doet mee maar zonder passie. Soms kijkt ze zelfs weg alsof ze helemaal geen zin in heeft. Haar gedrag is ook zeer wisselvallig, soms is ze heel aardig en soms heel geïrriteerd. Dan lijkt net of je helemaal niets meer mag. Daarom heb ik haar de laatste tijd iets minder vaak bezocht.