- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8363729-julia
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Soms kan ik het niet laten om toch de proef op de som te nemen ondanks het gemis aan reviews. De kans bestaat dan natuurlijk dat je tegen een slechte ervaring oploopt. Zo ook nu helaas. Weer een gevalletje van wel het geld willen vragen maar er niks voor willen doen. De dames kijken naar elkaar en de prijzen die gevraagd worden en denken dan kennelijk dat wil ik ook wel ... Wellicht beseffen ze zich niet dat als het zover is er ook een echt persoon bij je in de kamer staat...en dan is de zin ver te zoeken. Uiterst slechte service. Er staat GFE maar een koelcel is nog warmer. Nog nooit zo'n slechte pijpbeurt gekregen. Ook de sex stelde weinig voor. Tja, ik had beter moeten weten maar de rationaliteit is ver te zoeken als je paal het stuur overneemt dus dan ga je toch naar binnen ondanks dat een stemmetje zegt doe het niet, je kunt nog op de drempel omdraaien. Kortom, zonde van het geld. Gelukkig zijn er wel dames die er zin in hebben dus volgende keer maar weer op basis van een goede review.