Vandaag bij Julia geweest en blij Dat ze terug is.... vroeger Paar keer geweest en altijd leuke momenten gehad en enkel massage, maar nu is het mogelijk voor wat extra
ze vertelde me wel Dat het niet zomaar iedereen is, Dat ze geen alles neuker is. Ze moet een beetje een klik hebben en uiteraard , wat ik normaal vind, proper zijn. Ben een uurtje geweest en ik Kan zeker niet klagen, het begon met een lekkere tease massage en wel iet of wat erotisch getint. Dit ging Dan over naar mijn kleine vriend te verwennen, eerst met haar hand en na Dat ze de rubber aanbracht begin ze te teasen met haar tong om hem Dan in haar mond te nemen. Daarna kwam ze terug omhoog en kuste mijn tepels waarna ze over mijn vriend begon te stoelen met die lekkere lipjes daarbeneden... toen ze voelde Dat hij op volle sterkte was liet ze hem zacht binne glijden en begon ze me te berijden. Nog eens in doggy kunnen nemen en afgewerkt in missio. Wat lekker. Het was voor een uurtje 170 euro en de volle euros waard. Herhaling zeker en vast