Recensie Joyce, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rogue One

Newbie
1
14/03/23
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/joyce-melk.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in een geile bui afgesproken met Joyce. Een Zuid Europese BBW die ontvangt in Hasselt in logies 355 in Hasselt. Ik ben een groot liefhebber van BBW vrouwen en deze vrouw is een topper. De communicatie liep niet heel vlot aangezien ze maar een beetje engels praattte, maar haar pijpskills maakten het ruimschoots voldoende.
nadat ik had afgerekend vroeg ze vriendelijk om op bed te gaan liggen. Meteen schoot ze met haar mondje in actie. ze pijpte me 10 minuten lekker nat en zelfs met enkele malen deep-throat. ik hield het niet langer daarna kwam ik een eerste keer klaar.
ze vroeg daarna of ik een massage wou om even te bekomen. haar pijpskills waren zo lekker dat ik wel even moest bekomen.
NA de massage begonnen we aan ronde 2. Opnieuw pijpte ze me lekker diep en hard en kon ik het beter volhouden. Ze nam een condoom schoof ze pijpend over mijn stijve lul. Ze pijpte nog even, smeerde wat glijmiddel erop en draaide haar in reverse cowgirl en liet mijn penis toen lekker diep in haar kontje steken. Wat een uitzicht had ik. Haar lekkere BBW-kontje in mijn gezichtsveld. ze reed lekker hard, en ik voelde haar kontje samentrekken. Op dat moment schoot ik heel de condoom vol. Ze stopte nog niet direct en deed nog even door. Tot ik teken gaf dat ik liever niet wou dat de condoom zou afglijden.

Deze jonge dame heeft heel veel in haar mars, en ik vond het persoonlijk spijtig dat ik relatief snel klaarkwam. Maar het was wel lang geleden dat ik zo geil was geweest. Al bij al een lekker uurtje plezier met een groot herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan