- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2336978-joy
- Totale kosten (in euro)
- 380
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden contact opgenomen via whatsapp in het Nederlands. Daarop wordt snel op gereageerd. Ze houdt haar beschikbaarheid netjes bij op Kinky. Dezelfde dag kon ik al terecht. Je krijgt via de app eerst de straat geappt. Als je in de straat bent vraagt ze je om jouw locatie te sturen. Dan krijg je het huisnummer. Dat zijn allemaal nette locaties in Amsterdam waar je de mogelijkheid hebt tot douchen.
Aangekomen opent een mooie vrouw de deur. Het is het meisje van de foto's. Deze zijn recent, geen verrassingen op dat vlak. Ik was prettig verrast door haar mooie gezichtje en haar ietwat verlegen manier van praten.
Eenmaal op bed belandt verdwijnt de verlegenheid vanzelf. Joy is schoon op zichzelf en ruikt lekker. Ze pijpt je graag met afwisseling, langzaam en langdurig. Het tongen (extra) is vol overgave. De seks kan in diverse standjes waarbij je uitzicht hebt op de grote bilpartij of ze jou bovenop berijdt. Na mijn orgasme verdween ze even naar de badkamer om zich op te frissen om bij terugkomst nog een massage aan te bieden.
Thanks Joy, je was een joy to be with!
Aangekomen opent een mooie vrouw de deur. Het is het meisje van de foto's. Deze zijn recent, geen verrassingen op dat vlak. Ik was prettig verrast door haar mooie gezichtje en haar ietwat verlegen manier van praten.
Eenmaal op bed belandt verdwijnt de verlegenheid vanzelf. Joy is schoon op zichzelf en ruikt lekker. Ze pijpt je graag met afwisseling, langzaam en langdurig. Het tongen (extra) is vol overgave. De seks kan in diverse standjes waarbij je uitzicht hebt op de grote bilpartij of ze jou bovenop berijdt. Na mijn orgasme verdween ze even naar de badkamer om zich op te frissen om bij terugkomst nog een massage aan te bieden.
Thanks Joy, je was een joy to be with!
Laatst bewerkt door een moderator: