Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ga alsjeblieft lekker gewoon zelf. Hij licht je op, blijf van hem weg.

Eerste keer voor mij was 30 jaar geleden bij een privéhuis in het Gooi. Ik was 18, dame was boven de 40. Het ging zoals het altijd gaat in een privéhuis. Dames stelden zich voor. Zij was de laatste en sloot het voorstellen af met: heb je al een keuze kunnen maken? Ik wist me in die situatie geen houding te geven en flapte eruit: oh, blijf jij maar. Terwijl er veel mooiere twintigers zich hadden voorgesteld.

Weet nog weinig van de seks, wat ik nog weet was dat ik verbaasd was dat ze niet wilde zoenen. Ik snapte niet waarom dat nou intiemer was dan neuken. Zoenen was geen seks, dus minder intiem in mijn denkwereld.

Ik had liever een andere herinnering gehad aan mijn eerste seks. Klooiend met een condoom met een minstens even groen vriendinnetje van mijn eigen leeftijd. Het geklungel waar je later toch zo'n dierbare herinnering aan bewaart. Dat zat er voor mij niet in op die leeftijd, dus ging mijn eerste keer anders. Ik nieuwe hobby was geboren die ik na 30 jaar nog steeds uitoefen (zij het met onderbrekingen tijdens relaties).

Terug
Bovenaan Onderaan