Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik zal 22 zijn geweest toen ik met een groep medestudenten op studiereis naar Brussel ging. Na het diner gingen ik en mijn maatje onze eigen weg. Hij bleek nogal ervaren en nam me mee naar de ramen, zei dat ik ook naar binnen moest en dat het niet uitmaakte, omdat toch 'iedereen het deed'. Ik liep als een kip zonder kop wat rond. Uiteindelijk ging ik naar binnen bij een of andere blonde dame. Ik bakte er niets van, was zo groen als gras en bovendien te dronken. Ik lag bovenop die dame terwijl ik niet eens zeker wist of mijn leuter er wel in zat. Tegelijkertijd had zij een heftige woordenwisseling met haar pooier die blijkbaar achter een soort gordijn stond. Dat hielp ook niet mee. Ik denk dat ik binnen 10 minuten en 50 gulden lichter weer buiten stond. Even later zag ik mijn maat terug. Wat een slechte ervaring...

Pas zo'n 20 jaar later ging ik echt aan de wandel, maar dan sober. Naar de ramen ben ik nooit meer geweest. Die maat heb ik na mijn studie nooit meer gezien en is een aantal jaren geleden naar de andere wereld 'gewandeld'.

Terug
Bovenaan Onderaan