- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Soms zie je een dame die misschien niet ieders smaak is, maar soms voel je jezelf gewoon aangetrokken tot een meid. Er stond een super skinny dame met kort rood haar en iedere keer als ik er in de buurt was had ik alleen oog voor haar. Toch twijfelde ik door haar houding en ben maar verder gegaan. Toen ik richting huis ging kwam ik weer langs haar en ineens was er oogcontact en een glimlach. Door mijn zwak voor haar toch maar de gok gewaagd en binnen gegaan. Dame werkt hier ps een paar weken en het zou mij niet verbazen als ze helemaal nieuw is in het vak. Ik vind het zelf altijd heel lief als een dame een beetje klunzig is en voor mij is dit opwindend. Maar ik kan begrijpen dat het merendeel van de wandelaars liever een dame heeft die meer van aanpakken weet. Deze dame is dan ook geen perfecte keuze voor iedere wandelaar. Voor mij was het goed en zeker nog een keer voor herhaling vatbaar (als ik niet zo'n zwak voor haar uiterlijk had zou dit minder zijn). Vandaar voor mij persoonlijk 4 sterren anders zouden het er 3 zijn.