Recensie Jill (YU&MI), Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Azaleaf10

Newbie
21
22/04/22
20
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=jill-171
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik zag nog geen recensie staan dus bij deze:

Knappe jonge langere dame die er erg goed uitzag, het voelde voor mij eerder alsof ik haar al jaren kende en wij bevriend waren.
Opzich prima, niks aan de hand en dit zou de kwaliteit van de massage alleen ten goede moeten komen zou je denken.

Dit was helaas niet echt het geval. Korte B&B en alleen de achterkant waarbij ik normaliter altijd uitgebreid de voorkant meekrijg.
Dit heb ik ook niet echt ter sprake laten komen omdat ik haar vooral haar eigen ding wilde laten doen en verwachtte dat dit alles ergens naartoe ging leiden. (Komt door alle top ervaringen die ik achter elkaar heb meegemaakt)
Het pleasen/teasen begon sensueel en met een fijne opbouw tot dat ze weer plots begon te praten en dit ook aanhield.
Gaf toen ook aan dat ik best zou mogen klaarkomen want wij hebben nog maar 10 minuten (?).
Nu kan ik dat relatief goed controleren en haast op commando het afmaken, toch nog even een goede 5 minuten genomen en tot een eindschot gekomen.

Hele leuke meid, knap en vlotte babbel.
Inhoudelijke massage was onder gemiddeld, tease werk had potentie maar mogelijk dat ik duidelijker had moeten zijn of meer leiding had moeten pakken.
Bewust "Aziatisch" als komaf vermeld aangezien ze haar echte origine voor zichzelf wilde houden.
We hebben het niet over extra's gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan