Recensie Jiali, Malle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
449
29/10/21
374
48
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/altijd-opgewonden.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tegen beter weten in nog eens een Chineesje gaan pakken
Uiteraard niet de dame van de fotos; bij de boeking nog een selfie gevraagd maar weerom een andere
Desondanks zag de dame in kwestie er best ok uit; skinny popje met tiny tietjes en een mooi gleufje
Ik had de indruk dat de dame Indonesische trekjes had
Betaald en kleren uit in de verduisterde kamer; op mijn vraag licht aan, no problem
Ze begon me te pijpen, zijdelings mij aankijkend (best geil) en zodanig dat ik overal goed aankon; ik heb haar ondertussen gevingerd en haar g spot goed bewerkt; hierna heb ik haar gebeft en helemaal uitgelikt waarop ze schokkend reageerde en lekker vochtig werd, kutsapjes werden gretig verorberd, aansluitend haar benen in de lucht zodat ik haar kontgaatje ook kon verwennen.
Toen werd het tijd om de jas aan te doen, ze bracht een beetje glijmiddel aan op de cd (dat ik grotendeels kon verwijderen vooraleer ik ze missionaris penetreerde en haar lekker heb afgereden) ze sloeg haar benen om mijn middel en ik kon ze erg diep verwennen (weinigen doen dit) ondertussen kuste ik haar, eerst met de tongpunt maar eens we goed en wel bezig waren liet ze alle verzet varen en werden het volle tongzoenen, ondertussen snel, dan weer wat rustiger neukend. Ze wou doggy eindigen en dat wou ik ook graag dus langs achter haar kut goed volgepompt en hard gekomen in de cd
Al bij al een leuke date en ze blijft nog de ganse maand daar, in een zijstraat van de grote baan door Malle oost die met de auto niet bereikbaar is vanop de grote baan (blokje rond rijden dus en voldoende parkeerruimte; locatie is met voordeur aan de zijkant aan de doorgang naar de garages achteraan, goede privacy
 
Jongens toch... Ik heb ook een zwak voor Aziatische dames...

Maar waarom laten zovele wandelaars zich toch vangen aan die fake advertenties? Foto's en stats kloppen bijna nooit!!!

Dat Chinese circuit is zo fake als wat! Het wordt hier al jaren gezegd én geschreven, ook op dit forum, en toch....
 
Een update…. Na toch wel een leuke rit met Jiali teruggeweest voor de bevestiging.
Wat blijkt nu, er zijn twee advertenties in Malle; eentje voor Jiali, en eentje voor Ming
En blijkt uiteindelijk dat Ming de aanwezige dame is en de advertentie van Jiali is het lokkertje?

Evengoed is Ming een leuke dame, skinny met tiny tits. Iets voor de liefhebbers.
Bij binnenkomen na betaling direkt een kus en omhelzing de eerste keer, tweede keer direct met dikke tongzoen en ik geprofiteerd om ze direct "by the pussy te grabben" (om een trump metafoor te gebruiken) maar ze liet het toe en ik mocht haar lekker vingeren, ondertussen onze tongen verstrengeld.
De rest van de date verliet vergelijkbaar, enkel kwam ze na de pijpbeurt direkt gehurkt op mij zitten en werd ik zo lekker geneukt; weinig vrouwen houden dit gehurkt lang vol en zij ook niet; dus erna missionaris met diepe tongkussen, erna gebeft, nog even missionaris om te eindigen in doggy.


 
Hey Papel,heb je dan 2x Ming geneukt of wat bedoel je juist?,is Jiali dan fake?of was het iemand anders? en wat heb je de 2e keer betaald? Wie is volgens jou de beste? en zijn ze behaard?
 
Terug
Bovenaan Onderaan