- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2875395-jessy
Ik heb haar zelf bezocht een jaartje geleden. Toen gebruikte ze Nathalia als werknaam. Waarom ze af en toe veranderd van naam, begrijp ik niet. Ze staat ook als Babi op kinky. Anyway, het op zeker een vrouw. Ik heb haar clit lang genoeg tegen mijn tong gehad om dat met zekerheid te kunnen zeggen. Service vond ik prima. Tongzoenen heeft ze niet aangevinkt maar op mijn verzoek deed ze het wel en vol overgave. Kan zijn dat ze dat ter plekke wil bepalen, dat weet ik verder niet. Verder hen ik haar anaal geneukt want dat is mijn motivatie om een dvp te bezoeken. 2x in een uur was geen probleem. Anaal vingeren liet ze niet toe. Dat laatste was voor mij reden om niet nog een keer te gaan. Ik hou nu eenmaal van het complete anale pakket. Ik las op kinky een slechte review over haar maar dat herken ik absoluut niet in mijn ervaring. Ik heb destijds voor een uur anaal 200 betaald, maar inmiddels heeft ze de prijs wel omhoog gegooid.
Nou vraag het maar aan je vrouw of zij ook vind dat het goede keuze is voor jaarlijkse grote beurt.
Nou vraag het maar aan je vrouw of zij ook vind dat het goede keuze is voor jaarlijkse grote beurt.