jumpstreet
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/7381898-jesslin
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week Jesslin bezocht, helaas nog geen tijd gehad een recensie te schrijven maar bij deze.
App contact loopt wel moeizaam/stroef maar dat even ter zijde.
Ze ontvangt is een leuke volksbuurt, ze vraagt je wel elders te parkeren (andere straat) zodat het wat minder opvalt in de buurt.
De dame zelf is spontaan, netjes verzorgd, vriendelijk en netjes verzorgd.
Eerst nog even opfrissen en erna in de slaapkamer de spanning opbouwen.
Bij Jesslin gaat het allemaal war langzamer, hier moet je van houden anders is het niks voor jou. Ik vond dit wel fijn alles zacht en langzaam opbouwen.
Met stoute ogen kijkt ze je aan terwijl ze je pijpt (zonder condoom, kan ook met) en die verdwijnt steeds diepe in haar mondje.
Nier alleen het pijpen maar ook likkend aan de kleine man, zo dat kan ze goed!
Nadat we elkaar hebben opgewarmd ging het rubbertje om de kleine heer heen en ging ze lekker met haar benen wijd liggen.
Eventjes dit standje en erna door naar doggy waarna ik na eventjes wel goed klaarkwam.
Wat ik al zei is dat ik het prettig vond dat ze langzaam begint, zo word de tijd goed benut en is het geen afwerk praktijk!
Met een goed gevoel daar de deur uit gegaan, dus Jesslin ik kom binnenkort wel weer langs!
Een toppertje is ze wat mij betreft.
App contact loopt wel moeizaam/stroef maar dat even ter zijde.
Ze ontvangt is een leuke volksbuurt, ze vraagt je wel elders te parkeren (andere straat) zodat het wat minder opvalt in de buurt.
De dame zelf is spontaan, netjes verzorgd, vriendelijk en netjes verzorgd.
Eerst nog even opfrissen en erna in de slaapkamer de spanning opbouwen.
Bij Jesslin gaat het allemaal war langzamer, hier moet je van houden anders is het niks voor jou. Ik vond dit wel fijn alles zacht en langzaam opbouwen.
Met stoute ogen kijkt ze je aan terwijl ze je pijpt (zonder condoom, kan ook met) en die verdwijnt steeds diepe in haar mondje.
Nier alleen het pijpen maar ook likkend aan de kleine man, zo dat kan ze goed!
Nadat we elkaar hebben opgewarmd ging het rubbertje om de kleine heer heen en ging ze lekker met haar benen wijd liggen.
Eventjes dit standje en erna door naar doggy waarna ik na eventjes wel goed klaarkwam.
Wat ik al zei is dat ik het prettig vond dat ze langzaam begint, zo word de tijd goed benut en is het geen afwerk praktijk!
Met een goed gevoel daar de deur uit gegaan, dus Jesslin ik kom binnenkort wel weer langs!
Een toppertje is ze wat mij betreft.