Recensie Jessica, Sint-Niklaas 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
09/12/24
5
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-and-tender-latina-first-time-in-your-city.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond geen review van deze dame terug op de site,
maar heb me toch gewaagd aan een bezoekje...'living on the edge' hahaha.

Afspreken ging heel vlot via Whatsapp (in het Engels), ze kwam ook heel lief en sympathiek over.
Ze gebruikt geen tussenpersoon of booker.
Ze ontving in Sint-Niklaas in een heel modern nieuwbouw appartement dat ze deelde met een andere dame.
De kamer was very basic ingericht en er stond een 1-persoonsbed dat écht wel veel te laag was.
Ze zette een upbeat muziekje op en we begonnen er dan maar aan. Ze heeft een heel lieve uitstraling en was precies een beetje zenuwachtig beschaamd. Tijdens het uitkleden wat gepraat, ze spreekt Spaans maar in het Engels konden we ook goed communiceren.
Ik zeg dit heel respectvol, maar laat ons zeggen dat ze (ze zei dit zelf!) een zwak heeft voor frietjes en chocolade...maw je mag er gerust 10kg bijtellen. Dat verklaart misschien haar zenuwachtigheid. Eigenlijk vind ik het niet ok dat dames foto's gebruiken die niet meer representatief zijn, maar haar schattigheid en eerlijkheid maakte veel goed. De leeftijd klopte ook. De bj was met cd en daarna wat standjes afgewisseld.
Na het eerste hoogtepunt zette ze (eindelijk) wat rustigere muziek op en kreeg ik een goede massage terwijl we ondertussen wat praatten. Dan klaar voor ronde twee, die we in doggy beëindigden.
Het bed was echt wel een probleem en veel te klein, dus het was bij momenten wat manoeuvreren.

Ga ik nog terug? waarschijnlijk niet. De sex was just above average, ze was niet heel erg actief. Ze was wel proper, lief, enz. en je kon er wel wat mee praten dus dat zat goed. Maar de kamer miste wat sfeer en natuurlijk het feit dat de foto's niet meer representatief waren is een minpunt. Maar wie weet is ze ondertussen in de fitness de kilo's er terug aan het afsporten. Haar whatsapp is nog online maar ik zie geen actieve advertentie op RL. Haar profiel (zie link) is wel nog actief, dus ze zal eerstdaags wel weer opduiken...

Mooie 1ste recensie!

Maar... voor de rest... foto's niet representatief... makkelijk +10kg... sex just above average en locatie miste alle sfeer!

Weinig goeds te beleven... daar in Sint-Niklaas... tenzij je afspreekt met Lizzy natuurlijk!

Terug
Bovenaan Onderaan